31
Ian
15

Din nou despre iubire… cu Corina Dorina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O mai stiti pe Corina Dorina, da?

In timp ce ma uitam la pozele copilului Corinei si ma-ntrebam ce comentarii de suparat mamicile simple cerebral as putea lasa, am dat peste o nepretuita mostra de prostie de femeie cu mintea mai creata decat parul lui Nicole Kidman:

corinadorina

 

Vai, cate poezie si cat romantism! Si eu credeam ca singurul motiv sa iubesti e ca n-ai chef sa dai o groaza de bani prostituatelor sau gigalailor.

Sigur, motivele ei sunt destul de valabile. Pentru ea. In special cand le traduci:

1. Iubim pentru ca suntem prea nesiguri pe noi ca sa ne simtim bine in pielea noastra daca nu ne face altcineva sa ne simtim speciali.

2. Iubim cand suntem nesiguri pe noi si ne gandim ca, dac-o ardem cu un om inteligent/de succes/ambitios/alea-alea, parem si noi inteligenti/de succes/ambitiosi/alea-alea.

3. Iubim pentru ca… stai, ca s-a rupt firul logic. Suntem reci, dar iubim pentru ca nu vrem sa se vada ca suntem reci, dar suntem in continuare reci, pentru altfel n-am avea nimic de ascuns, desi daca iubesti ar trebui sa nu mai fii rece…. meh, ma depaseste. Pe scurt, iubim pentru ca suntem prea nesiguri pe noi ca sa fim cum suntem.

4. Iubim pentru ca avem vieti atat de naspa incat doar iluzia unui sentiment profund ne face sa nu ne punem latul de gat.

5. Iubim pentru ca ne place sa ne mintim ca atractia sexuala animalica nu este atractie sexuala animalica. Daca n-am fi ipocriti, ne-am fute si nu ne-am mai minti ca nu vrem doar sa ne futem, ci si experiente emotionale profunde.

6. Iubim pentru ca… hmmm, e greu. Pentru ca suntem niste epave emotionale? Pentru ca suntem prea involuati ca sa oferim si sa acceptam afectiune de la o persoana pe care n-o idealizam?

7. Iubim pentru ca… nigga, what?! Pentru ca dragostea nu e doar oarba, ci si analfabeta? Pentru ca inima nu-ndeplineste si functiile creierului?

8. Iubim pentru ca suntem incompleti si singuratatea ne sperie, pentru ca nu ne place de noi. Asa ca ne combinam si, brusc, viata ni se pare mai frumoasa. Desi ti-e in continuare jena de ce vezi in oglinda, macar te iubeste cineva, iar asta sigur inseamna ca nu e chiar atat de jenant ce vezi in oglinda.

9. Iubim pentru ca suntem incompleti si avem vieti atat de naspa incat… hmmm, suna foarte cunoscut.

10. Iubim pentru ca suntem destul de prosti incat sa credem in ideea de suflet-pereche, in loc sa acceptam sa iubirea nu e destin, ci doar un sentiment pe care-l nutresti fata de cineva la care-ti plac destule chestii incat sa le ignori cu usurinta pe cele care nu-ti plac.

Daca te gadesti la motivele pentru care iubeste Corina Dorina, ai crede ca iubirea e doar pentru oamenii care au probleme foarte serioase cu stima de sine. Si care-l citesc pe Otrava.

5 Responses to “Din nou despre iubire… cu Corina Dorina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”


  1. 1 july
    Ianuarie 31, 2015 la 6:45 pm

    Astea sunt doar 10 motive pentru a scrie un alt blog cu 10 motive pentru care sa nu iubesti atunci cand timpul, experientele, ii anuleaza primele 10 . S-o vad ce mai scrie cand iubeste fara motiv. Sau aceea nu este iubire ? 😀

  2. 2 Egzemplu
    Februarie 1, 2015 la 1:56 pm

    Ti-am mai spus eu ca mai e cineva care nu stie carte, nu doar inima 😀

  3. 4 nicu emil
    Martie 5, 2015 la 5:17 pm

    Vad ca vis-a-vis de iubire ai f multe „argumente”…ca cei care iubesc sunt niste incapabili,incompleti,nemultumiti de ei,…despre ura ce poti sa spui???…am vazut mai multi oameni care urasc decat cei care iubesc…poti sa-mi explici????

    • 5 Teo
      Martie 5, 2015 la 9:04 pm

      Nicusor, suflet poetic, pot sa-ti explic pana maine, tot n-o sa-ntelegi. Pentru ca nu te duce capul. Pentru ca din ce-am scris eu ai inteles ca am o parere extrem de proasta despre iubire in general, cand de fapt am o parere foarte proasta despre nesiguranta, egoism si nevoie de atentie deghizate in iubire.

      Si stii despre cine mai am o parere proasta, iubitorule? Despre prostii care citesc ceva, inteleg cam 20% si pun restul de 80% de la ei.


Lasă un răspuns

