17
Ian
15

Facem si noi un bine omenirii?

Ma uitam pe Facebook si am vazut o reclama la un magazin online de haine. Mephisto ii zice, pentru ca malefic si-ntuneric si nonconformist herp-derp-dur, hipsterii sunt creativi ca o placinta. Haine de ciudati, asa c-am zis sa intru si eu, sa vad care mai sunt tendintele si cum vor arata oamenii pe care-mi voi dori sa-i strang de gat in metrou.

Uite un exemplu de mascul bine:

pantaloni de gheu

E suparici, probabil din cauza ca-i incape-n pantaloni doar o gaina din curtea vecinilor. Sau c-a ramas fara lubrifiant sau ceva. Dar macar are o jacheta/hanorac/bluza de trening/toate-variantele-anterioare-la-un-loc de om relativ normal. Pana-n talie, guler, fermoar, chestii. Asa-ncep toti.

Mai tarziu, manios ca tot nu-l primesc fratii lui la Gay Parade, ca-i face de ras, eroul nostru se transforma intr-o combinatie de Neo, Duncan MacLeod si Lordul Intunecat Poponauron si pleaca la lupta grea cu simtul ridicolului:

gheu

Intors de la lupta, cutezatorul razboinic decide sa rascumpere sangele varsat luandu-i locul lui Mos Craciun:

mos craciun gheu

Cred ca suntem de acord ca e posibil sa-l fi violat pe Rudolf. Sau Rudolf pe el, la cat de tristut e.

Ce are el in plus fata de oamenii normali? Va spun eu: sneakersi. Eu credeam ca-s bascheti, dar sunt sneakersi. Plm, incult mai sunt. Nu stiu nimic.

sneaker

Atentie, lume: sneakersi Agresive. Nu stiu ce-ar trebui sa-nteleg: sneakersii te fac agresiv? Ai voie sa-i porti doar daca esti agresiv? Oamenii vor deveni (pe buna dreptate) agresivi cu tine cand te vad ca-i porti?

Am purtat multe chestii in picioare (bascheti, tenisi, pantofi, ghete, bocanci, cranii de copii, adidasi), dar nu mi-a fost dat sa sfintesc pamantul pe care calc prin talpi de sneakersi. Sunt sneakersi, coa! Voi va dati seama?! Sneakersi! Mi-am ratat viata!

Dar lasand putin gluma, haideti sa facem ceva bun. Ceva bun pentru omenire, viitor si pentru noi. Cunoasteti cu totii cel putin un om care ar purta asa ceva. S-au inmultit mai rau ca tiganii. Tineti-i sub observatie. Intalniti-va des cu ei. Asteptati sa vina imbracati asa. Si scuipati-i in fata.

Nu le explicati de ce e gresit sa poarte hainute de Mos Craciun. Doar faceti misto de ei si scuipati-i. Daca le explicati, sigur nu-nteleg. Dar daca-i tratati asa cum merita, poate renunta la hainutele astea. Oricat ai fi de hipster, e greu sa nu te deranjeze ca ploua cu flegme din toate directiile.

2 Responses to “Facem si noi un bine omenirii?”


  1. 1 Egzemplu
    Februarie 1, 2015 la 1:58 pm

    Ma tot uit la pozele astea si ma incearca un sentiment tare ciudat…nu stiu daca e scarba sau stupoare. Si de ce dracu sunt alea incaltari agresive???


Lasă un răspuns

