11
Oct
14

Anunt deosebit de important pentru familiile fara copii: sunteti niste incompleti, fraierilor!

Pentru ca nu era suficient sa trambiteze ca el este roman si crestin ortodox, Ponta a decis sa-l atace pe Iohannis la un alt nivel: muistul n-are copii, deci nu e om complet. Nu direct, pentru ca pana si cretinul de Ponta si-a dat seama ca un astfel de atac l-ar pune intr-o lumina proasta, ci prin purtatorul de cuvant al campaniei, Gabita Vreanceanu Firea. O mai stiti, da? Pe vremuri prezenta stirile si era una din curvele lui Voiculescu. Acum este senator si curva lui Voiculescu si Ponta. Presupun ca e mai bine cu 2 pesti decat cu unul singur, mai ales cand primul se bucura de o binemeritata vacanta la Pensiunea de 5 stele Rahova. De 5 stele pentru el, cel putin, pentru ca e oaspete special.

Gabita ne-a explicat ca nu esti om complet daca n-ai copii. Evident, a fost reclamata la CNCD. Ceea ce conteaza mai putin, pentru ca, la fel cum Ponta s-a adresat taranului nespalat cand a spus ca e mandru ca e roman si crestin ortodox si asa va muri, Gabita s-a adresat tot taranului nespalat care crede ca realizarea numarul 1 cu care se poate mandri un om e c-a facut un copil, chiar daca abia are cu ce-l creste. Si nu ma refer doar la taranul nespalat de la tara, ci si la taranul nespalat de la oras. Il stiti: genul de idiot care pune pe Facebook n’spe mii de poze cu plodul si-ti pretinde sa nu mai fumezi la terasa, pentru ca-i face rau copilului (care nu prea are ce cauta la terasa). Sau schimba scutecele copilului pe masa, in vazul tuturor, si e revoltat cand ii sugerezi sa se duca la baie. Pentru ca da-te-n ma-ta, el/ea are copil si tu esti obligat sa vezi toate chestiile pe care n-ai vrea sa le vezi. E prostul care inca mai pune pret pe etnie, religie, stare civila, numar de copii si alte valori din categoria „futere de grija de altul”. Taranul asta reprezinta electoratul caruia i se adreseaza campania lui Ponta.

Daca nu te-ncadrezi in categoria taranilor nespalati (sau a asistatilor social cronici), fii sigur ca pe Ponta-l doare direct in cur de tine. Adica da, ar vrea sa-l votezi, dar nu va-ncerca sa ti se adreseze si tie in campanie. Pentru el nu contezi. Esti minoritar, da-te-n ma-ta de irelevant electoral!

Asa, in caz ca n-ati inteles, sa va mai explic ce parere are Gabita despre familiile fara copii: sunteti incompleti, ba! De ce insistati sa fiti muisti si sa nu faceti copii? Uitati-va la Gabita: ea are 3 copii (sau are 2 si mai vine unul). Ponta are si el 2 si mai vrea cel putin unul. Cel putin asa a decretat proasta de Gabita, dupa ce i-a citit gandurile lui Mickey Mouse. Faceti si voi copii, ba incompletilor!

Dar ce faci cand esti acuzat ca declaratia ta a discriminat niste oameni care nu ti-au facut nimic, ci doar au luat o decizie care-i priveste doar pe ei? In prima faza, incerci sa te scoti dupa metoda Ponta: iti rastalmacesti propria declaratie, futi logica-n gura si-ncerci sa directionezi raspunsul tot spre cel pe care l-ai atacat:

Toate familiile din România nu candidează la prezidenţiale. În toate statele civilizate cei care doresc să ajungă preşedinţi provind din familii complete, sunt căsătoriţi, au copii, au nepoţi, au trecut prin toate etapele vieţii. Toate familiile din România nu au aceste aspiraţii să ne conducă pe noi toţi ceilalţi, românii, laolaltă.

Dupa care a decis sa-si ceara scuze, dar sa manance in continuare cacat, ca orice om pe care-au pus vreodata baza Voiculescu si Ponta:

Mă văd nevoită să îmi cer iertare pentru ceva ce nu am gândit şi nici nu am spus, dar consider că este de datoria mea să fac acest lucru, câtă vreme au avut grijă unele persoane rău-intenţionate să pună pe seama mea o declaraţie care a afectat persoane absolut nevinovate şi onorabile. Am afirmat că voi vota un candidat care este şi părinte, pentru că eu însămi provin dintr-o familie numeroasă, am doi băieţi şi mai aştept un copil. De asemenea, am foarte mulţi membri din familie şi prieteni cu mulţi copii dar şi unii care nu au copii, din diferite motive. Am şi explicat, că nu fac nicio referire generală la toate cuplurile din România care nu au copii. Intervenţia mea l-a vizat strict pe Dl. Iohannis…

Haideti sa va traduc:

Plm, trebuie sa ma scot si eu: desi am declarat ca trebuie sa cresti un copil ca sa fii complet ca om, declaratia mea il viza doar pe Iohannis, nu pe ceilalti oameni care care n-au copii. Si sa stiti ca sunt muisti toti aia care au spus ca declaratia mea conform careia oamenii fara copii sunt incompleti inseamna ca oamenii fara copii sunt incompleti. Declaratia mea conform careia trebuie sa ai copii ca sa fii complet ca om inseamna ca doar Iohannis este incomplet ca om, pentru ca n-are copii. Oamenii sunt rai si mi-au rastalmacit declaratia, dar voi sunteti prosti si o sa puneti botul la vrajeala mea si m-am scos.

In caz ca sunteti idioti: nu spun sa-l votati pe Iohannis. Nu spun ca omul n-are bubele lui sau ca eu l-as vota. Spun doar ca Ponta si gasca lui vesela incearca sa-l discrediteze cu chestii irelevante: ca nu e etnic roman, ca nu e ortodox, ca n-are copii. Ceea ce spune destule despre ei. Din pacate, nimic din ce nu stiam deja.

In caz ca va intereseaza: daca se-ntampla sa fiti pe la Iasi in perioada 9-16 octombrie, cand orice crestin respectabil merge sa se-nchine la oase, aveti sansa sa-l vedeti pe insusi maharajahul Ponta. Normal. Eveniment religios + multa lume = vine si Ponta.

4 Responses to “Anunt deosebit de important pentru familiile fara copii: sunteti niste incompleti, fraierilor!”


  1. 1 july
    Octombrie 11, 2014 la 7:29 am

    Sa le puna taxe celor fara copii, asa cum a facut ante-mergatorul Ceausescu . :)))) Adica cum, altii au anul si carlanul, si cei ca Iohannis se bucura de placerile sexului fara nicio grija ?! :)))) Taxeee, sa mai de-a un leu la alocatii ! 😀

  2. 3 Gabriel
    Ianuarie 30, 2017 la 6:58 pm

    Cum sa aibă copii când el se fute în cur pentru o muie așa Cum și aia care ies pentru el la comanda tot ce vrea e sa distrugă tara precum Ucraina sa o bage în război civil furer johanis


Lasă un răspuns

