26
Oct
13

Un Karate Robin Hood Kid cu sarbacana

Eu vreau sa fac multe chestii. In momentul acesta, cel mai amuzant ar fi sa-nvat sa folosesc o sarbacana si sa duc Karate Kid la alt nivel.

Myiagi prindea muste cu betisoarele. Eu vreau sa omor tantari cu sarbacana. Sa trag dupa ei din celalalt colt al camerei. Sau din alta camera. Sa trag din toate pozitiile, stand intr-o mana, din saritura ca Max Payne, din rostogolire. Si legat la ochi. Sa ma orientez doar dupa bazaitul tantarului.

Si sa pastrez toti tantarii omorati. Sa-i tin pe un colier, ca gauri ar avea deja. Si sa prezint trofeele asa cum un vanator prezinta, plin de mandrie, capetele animalelor vanate: „Asta e un tantar pe care l-am omorat in sufragerie. L-am vazut pe tablou si l-am speriat, sa zboare de acolo. A-ncercat sa se ascunda, dar n-a mai apucat, ca i-am trimis sagetica direct in inima. Si asta are o poveste mai interesanta; eram in bucatarie si l-am auzit bazaind in camera de zi. A fost o lovitura grea, ca trageam dintr-o camera in alta, si n-am reusit sa-l nimeresc in inima. Mai greu, dar tot l-am facut frigaruie pe fraier. Iar asta… asta se ascunsese dupa dulap. O ora l-am pandit, asteptand sa se simta marsavul in siguranta si sa iasa.”.

A, da, n-as trage niciodata intr-un tantar care se odihneste pe perete. Ar fi prea simplu. Vreau sa zboare, sa-l mierlesc in 3D. Mai spectaculos si cu bonus la nebunie. As omori tantari asezati doar dac-ar sta pe oameni pe care nu-i inghit. Si nu i-as omori cu sarbacana, ci cu arcul cu sageti otravite. Nu stii niciodata cum supravietuieste bestia. Nu poti sa-ti asumi riscuri. Poate se face bine si le spune prietenilor lui tantari ca ti-a scapat. Si-ti strica reputatia de vanator care nu da gres niciodata.

Imi si imaginez satisfactia care m-ar incerca in momentul in care mi-as culege de pe perete sagetica. Si as studia tantarul strapuns, sa evaluez prada. A, da, Robin Hood tintea bine, dar putea sa faca asa ceva? Nu prea cred. El tragea cu ditamai sagetile in ditamai oamenii. Eu trag cu sagetele in tantari. Le curm violent zborul si cantecul. Ii vad cum se sting sub ochii mei, intrebandu-se ce demon a putut crea o asemenea forta a naturii.

Apoi m-as umple de bani, povestind prin baruri cele mai reusite vanatori si facand demonstratii la circ. As deveni o legenda.

0 Responses to “Un Karate Robin Hood Kid cu sarbacana”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

