09
Oct
13

Cred că știu ce vreau să fac în viață

Noul meu idol e orice drogangist notoriu care ia drumul bisericii. Oricare. Dragonu’, Cedry2k, davistul de la Pocăiții, eventual Carbon… găsiți-mi drogați și alcoolici care să-mi explice că ortodoxia e singura cale, că masonii vor să pună mâna pe sufletele noastre și că-ntoarcerea la tradiții e singura salvare. Sau, mă rog, foști drogați. Sau, mă rog, foști drogați prăjiți rău, care, culmea, au dat de Dumnezeu și îngeri după ce s-au lăsat de iarbă, cox, heroină, ketamină, ciuperci, LSD, legale și ce alte chestii mai foloseau ei ca să se relaxeze.

Vai, religia și tradițiile! Dragonu’ vrea icoane-n școli, iar Carbon trăiește-n Dacia străbună. Daviștii ne anunță că Iisus e în control. Căcat, de-asta nu-l găseam eu: îl căutam în Kulturhaus. Cedry2k… mă rog, ăsta e caz special. Ăsta a luat-o pe ulei grav de tot. Și l-a dus uleiul în munți, să ducă viață de sihastru. Iar Sișu, după a n’șpe mia vacanță la răcoare, începe s-alunece pe aceeași pantă. E de urmărit evolutia lui Stres, care-a-nceput s-o ardă-n anturaje cu înclinații spirituale rigide.

Și ce problemă am eu cu credința omului? Păi, n-am. E doar amuzant că niște oameni care, aparent, au ceva-n cap, n-au găsit un înlocuitor mai bun pentru droage și alcool decât credința oarbă. Am spus „amuzant”? Voiam să spun „penibil”. E cale lungă de la „mănânc heroină cu lingurița”  la „vreau o Românie cu mănăstiri ca niște trandafiri”.

Și ăștia sunt cunoscuți. Vă dați seama câte curve ajung smerite și bisericoase? Câți bătăuși și bețivi își fac 10 cruci când trec pe lângă biserici? Câți aspiratori de prafuri spun că i-a salvat Iisus? Și asta dintr-un singur motiv: nu sunt în stare să se uite-n ei și să vadă ce le lipsește. Așa ajungi dependent de chestii: nu te simți întreg și cauți să umpli golul. Cu ce găsești: droguri, alcool, femei, bodybuilding, cărți de dezvoltare personală, relații, cluburi, jocuri de noroc și, pam-param, religie.

Nu credință, religie. Că dacă nu ești în stare să-ți umpli singur golul, sigur nu ești în stare nici să-ți organizezi viața spirituală. Și vine preotul să-ți explice ce trebuie să faci și cum și când și unde, că știe el. A vorbit cu Dumnezeu între o plimbare cu limuzina din dotare și o muie dată amantei măritate. Și tot el te-ajută să-nțelegi că tradiționalismul este baza unei societăți sănătoase. Cum să nu vrea biserica o-ntoarcere la situația din Evul Mediu? Și eu susțin asta 100%. De fapt, VOI susține ideea.

Deocamdată, trebuie să-mi pun la punct dosarul de admitere în rândul salvaților. Mă pun pe băut și tras droguri grele, că nu se mai poate. Nu poți să te faci bisericos dacă n-ai un trecut cu care oamenii sănătoși la cap nu s-ar mândri. Și dacă n-ai avut măcar de 5 ori halucinații de la prea multe prafuri. Eu am un obiectiv propriu: să comunic cu Cthulhu pe ciuperci. Și el să-mi răspundă. Și să vorbim discuții despre chestii, eu pe ciuperci, iar el pe praf de stele moarte. Apoi îl fac mason, îl reneg, stau la mănăstire o vreme, o dau pe naționalism, tradiționalism și habotnicie și vă explic cum sa vă trăiti viețile.

Și militez pentru icoane-n școli și 10 ore de religie pe săptămână. Inclusiv la facultate. Prrraaaa!

2 Responses to “Cred că știu ce vreau să fac în viață”


  1. 1 La Petite Fille de la Mer
    Octombrie 10, 2013 la 6:26 am

    Ce simplu este sa spui altora cum sa-si traiasca viata, nu ? Eii, dar de aceea se si spune ,,nu face ce zice popa, fa ca el ! ,, :))

  2. Octombrie 12, 2013 la 3:18 pm

    10 ore de religie zici?? Si icoane-n scoli?! M-as simti mai ceva ca intr-un 1984 religios. Ce noroc pe mine ca nu merg la scoala 😀


Lasă un răspuns

