02
Aug
11

În stilul Mircea Badea

Deci prietene, să ne-nţelegem, că văd că tu ai nevoi speciale. Eu am impresia că tu nu prea ştii ce vorbeşti, de-aia debitezi… adică, am impresia că nu ştii ce vorbeşti sau, că e nuanţat în cazul tău, că tu crezi că nu ştim noi ce vorbeşti. Păi mă, eu ştiu aşa, când… auzi, mai ştie cineva când a… nu? Tu ştii dinainte ce vreau să zic, ă? A, da, normal că e previzibil, ce să-ntreb în contextul ăsta? Deci, doamnelor şi domnilor, nimeni nu-şi aduce aminte când n-a minţit ultima oară Băsescu. Adică, el îndrăzneşte să ne ceară să-l credem când zice… nu, nu se mai poate aşa. Nu, adu-mi un camion de portocale, că mor de greaţă. Adică tu vrei să-mi spui mie că, în realitate… auzi, te rog frumos, vino mai repede cu portocalele alea.

[mai târziu]

Auzi, pe bune, ăăă… cum se numea boala aia, mitomanie? Parcă mitomanie îi zicea, nu? Ce? Nu, mă, nu megalomanie, aia e altceva. Deci, băi prietene, ai înţeles, da? Ea, când te minte, de fapt n-o face ca să se scoată ea. Ai înţeles? Deci, ea o face… eu nu pot să concep aşa ceva. Oi fi eu înapoiat. Auzi, te-am rugat să-mi aduci si mie nişte portocale. Nu, pe cuvântul meu, mi se face rău aici. Aşa, ce ziceam? Mai ştie cineva ce ziceam? Aşa, mersi. Deci, când ea te minte, trebuie să ştii că ea te protejează. Nu, pe bune, a mai auzit cineva aşa o prostie? Adică, dacă eu te mint, vreau doar să nu-ţi fac rău. Pe bune, voi vedeţi unde e logica aici? Şi spune asta… hopaaaa, o femeie! Voi vedeţi unde e ipocrizia aici, în ţara lui Băsescu şi Boc? Auzi, a plecat cineva după camionul de portocale? Nu? Nu mai trimiteţi pe nimeni. Nu ştiu, mi se pare incre… ce zici? Nu, că nu mă mai ajută portocalele să-mi taie greaţa. Extraordinar, ce… ă? Da, sunt sigur. Stai şi te cruceşti, ce le debitează min…

[şi mai târziu]

Uite că nu mai ştiu unde-am pus ziarul ăla… parcă era a… auzi, l-ai luat tu cumva? Păi atunci unde e? Bine, l-oi fi pus eu pe undeva, că la câte… nu, auzi, lasă-l acum, că-l caut eu. Vrei tu să-mi faci un serviciu dacă te rog frumos? A, nu, să-mi aduci ceva să-mi taie… păi da, tot mi-e scârbă. Eee, păi nu, tu ce crezi, că scapi aşa, cu una cu două, de scârba pe care ţi-o face B…

[după o pauză publicitară]

Deci, doamnelor şi domnilor, plesnesc de nervi, cu cine a adus aici laptop-ul ăsta! Am zis în pauză să caut ceva pe net, să vă arăt, pentru cine încă nu crede că… m? A, ăia, câţi or fi, cât să umpli o scară de bloc. Mamă, uite cum tremur de nervi! Bă, chiar, cine a adus mizeria asta aici? Nu, ziceţi acum. E, ce crezi că-l bat? A, nu ştii? Bine, oricum e evident că… auzi, crezi că şi-a infiltrat piticul un om aici să mă… ce? Hăhăhă! Auzi, chiar, îţi dai seama că Boc poate să se infiltreze el singur în orice, la cât e de mic? Ă? Ce? Hăhăhă, extraordinar! Da, şi eu l-aş infiltra tot acolo, să ştii. Băi, da’ tu realizezi, adică poate mintea ta să conceapă…

[spre final]

Auzi, nu mai vine containerul ăla de curul lui Voiculescu?

3 Responses to “În stilul Mircea Badea”


  1. 1 lavinia
    August 2, 2011 la 7:28 pm

    cat timp liber poti avea? 🙂

  2. 3 RoleModelu
    August 20, 2011 la 1:32 pm

    Și clasica ”sper că nu iau amendă iar de la CNA”. Ai idee de câte ori am fost comparat cu poser-ul ăsta?


Lasă un răspuns

