27
Iul
11

Sute de mii de chestii

Cred că ştiţi cu toţii invitaţia care circulă pe Facebook, cea cu 100000 de laptopuri. Ştiam c-a mai fost una cu nişte ochelari de soare şi am aflat între timp că există, sau a existat, ceva cu 300000 de iPhone-uri. N-am stat s-o caut, că mi se pare jenant.

Oricum, nu merită. Mă gândisem să dau şi eu like la ce voiau ăia şi să-mi invit şi prietenii să facă la fel, că nu mi-ar prinde rău un laptop, dar n-am reuşit să-i conving pe zgârciţii ăia să-mi dea şi Luna. Şi nu-mi vând like-urile atât de ieftin. Alţii, în număr de câteva mii, au fost mai puţin pretenţioşi.

Lăsând gluma, am o dilemă: e mai prost cel care nu se prinde că pagina aceea e o glumă de popularizat un site sau cel care bănuieşte că nu prea se poate să dea cineva pe gratis laptopuri, dar tot apasă butonul de like, că nu se ştie niciodată? Îmi vine greu să cred că există atât de mulţi oameni atâţ de idioţi încât să aştepte acum să li se ceară adresa pentru livrarea laptop-ului, sau să spere măcar că se va întâmpla asta, dar numărul mare de indivizi şi individe care scriseseră ce marcă vor (că era pe alese) mă face să stau în dubii.

Nu-mi era greu să dau un like, dar nu-mi place metoda. Mai bine faci o pagină pe care scrii foarte clar că vrei să-ţi popularizezi site-ul şi ai nevoie de ajutor. Dar să profiţi de proşti şi de oamenii care speră că imposibilul e posibil mi se pare cam urât. Poate deziluzionezi pe cineva şi rămâne marcat pe viaţă.

Şi să le arăţi oamenilor cu un dram de inteligenţă cu cine împart aerul mi se pare de-a dreptul sadic.

0 Responses to “Sute de mii de chestii”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

