19
Iul
11

Ne schimbăm pe zi ce trece

Vorbeam săptămâna trecută cu o prietenă despre cât m-am schimbat în ultimii 2-3 ani. Nu că n-ar fi normal, dar na… ai astfel de „revelaţii” şi te-ntrebi cum s-au petrecut schimbările şi cum de nu ţi-ai dat seama de ele până acum.

Nu prea mai am tendinţe violente. Acum câţiva ani izbucneam din orice prostie. Sunt ceva mai responsabil… ce-i drept, mai am de lucru la capitolul acesta, dar atitudinea „nu azi” e înlocuită, puţin câte puţin, de „marş la treabă!” 😀

Am devenit mai puţin agresiv în susţinerea propriilor opinii şi nu mai am tendinţa de a-i desconsidera pe cei cu păreri diametral opuse. Doar în unele cazuri, dar pe considerente precum lipsa de logică şi încăpăţânarea inutilă. Nu prea mai caut să demonstrez că am dreptate decât în situaţiile în care chiar contează. În rest, fiecare cu dreptatea lui. Nu pentru că m-aş simţi prea bun, ci pentru că, efectiv, nu prea-mi mai pasă.

Şi, cum nu credeam că se va-ntâmpla vreodată, accept multe din defectele şi atitudinile care cândva mă scoteau din sărite. Nu mi-am schimbat poziţia faţă de ele, dar înţeleg ce le determină si le trec cu vederea. Sau nu le-nţeleg, dar nici nu-mi bat capul. Nu cred că mi-ar îmbunătăţi viaţa.

Încă mă enervez din câte ceva, încă mă mai uit urât la câte cineva, încă mă mai surprind căutând scuze ca să nu fac ceva. Dar îmi controlez mult mai uşor furia, îmi mut mai repede privirea asupra unor chestii care contează (sau care nu mă enervează), uit scuzele şi fac ce-am de făcut. Parcă merge mai bine. Pe toate planurile.

Va fi amuzant să-mi amintesc, peste 5 ani, de Teo din 2011.

0 Responses to “Ne schimbăm pe zi ce trece”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

