29
Ian
11

O lume fără bere

Dacă n-ar exista berea, eu n-aş consuma alcool. Aş bea, cel mult un pahar la ocazii. Şi atât.

Îmi place berea. Alcoolul este un rău necesar, fără de care minunata băutură ar fi lipsită de savoare. Ah, şi ce savoare! Ah, ce gust! Ah, ce efervescenţă!

Mi-a plăcut berea de mic. Bine, îmi plăcea mai mult spuma, dar nu asta contează. Important este că-mi plăcea să văd paharul plin. Cu un lichid auriu şi cu un guler de spumă deasupra. Luam spuma şi lăsam restul în pahar.

Când m-am făcut mai mare, am început să apreciez întregul. Am realizat că spuma de bere fără bere este inutilă. Şi, puţin mai târziu, am dat-o încolo de spumă. N-am nimic cu ea, dar iubesc berea. Fără guler, că putem să fim mai puţin distinşi.

Ziceam ceva de pahar… cu trecerea timpului, a devenit inutil. Cutia, sticla, PET-ul şi cisterna sunt destul de bune.

Cândva, am încercat să beau o bere cu paiul, să văd dacă e adevărat că te-mbeţi repede. N-am avut răbdare.

2 Responses to “O lume fără bere”


  1. 1 Jorel
    Februarie 5, 2011 la 1:49 am

    Trăiască berea!!!

    p.s. deseori o beau cu paiul – nu mă îmbăt mai repede (sau nu mă îmbăt deloc dacă e cantitatea insuficientă)

  2. 2 RoleModelu
    August 20, 2011 la 7:10 am

    Am avut un semi-pre-infarct când am citit titlul, dar mi-am revenit pe parcurs 🙂
    Ca fapt divers, eu acuma beau o bere.


Lasă un răspuns

