25
Ian
11

Epic!

Am început să mă feresc de cuvântul „comercial”. Îl folosesc când n-am încotro şi atât. Pentru că şi-a pierdut sensul. Pentru că-l foloseşte orice puştan rebel ca să caracterizeze ceva ce nu-i place din cauză că le place multora.

Dacă nu-ţi place o trupă, e comercială. Dacă nu-ţi place un film, e comercial. Dacă nu-ţi place cămaşa mea, îmi spui că mă-mbrac comercial… şi m-ai topit. Ai folosit pe post de adverb un cuvânt care e adjectiv toată ziua, ai siluit limba română şi m-ai acuzat că port haine care se vând şi se cumpără. Şi ultima parte mă-ngrozeşte, pentru că, aparent, încă nu primesc pe gratis haine făcute ca să fie date pe gratis. Că, dacă le-aş primi eu pe gratis, dar alţii le-ar cumpăra, ar însemna tot că port haine comerciale.

Şi tot din categoria „cuvinte care le folosim cu alt sens decât care-l are, da’ e mişto”: epic. Mă-ntreb care-i următorul cuvânt care va desemna ceva foarte frumos/interesant/tare/ce mai vreţi voi. Supersonic? Orgastic? Demiurgic? Galactic?

4 Responses to “Epic!”


  1. 1 scufi
    Ianuarie 26, 2011 la 8:54 pm

    pariez pe orgastic…

  2. 4 RoleModelu
    August 20, 2011 la 7:08 am

    Știi că ”demiurgic” chiar sună bine?


Lasă un răspuns

