09
Iul
10

Rămâi cu bine, scumpo

Am petrecut momente frumoase împreună. Momente lungi, liniştite sau furtunoase, romantice sau mai puţin. Momente pe care-mi doream să le prelungesc. Să le fac să se repete.

Am cochetat vreme îndelungată cu tine până să ajung să te cunosc cu adevărat. Îmi tot spuneam că nu e o problemă, că mă joc, că e amuzant. Ce-i drept, îmi plăceai. Apoi, am descoperit că ai darul de a vrăji uşor un om neatent. Aşa mi s-a-ntâmplat şi mie: fără să-mi dau seama, am ajuns să simt că am nevoie de tine. Să mă uit în jur, atunci când îmi lipseai, şi să te văd peste tot. Să văd cum alţii se bucură de ceea ce vreau şi eu.

Ca să fiu perfect sincer, ştiam de la bun început că, la un moment dat, voi ajunge să mă satur de tine. Că vei ajunge să-mi dăunezi. Au existat momente în care mă gândeam la tine şi mă-ntrebam de ce te mai ţin în preajmă. Mai târziu, reveneam la tine. Nu din slăbiciune, ci din cauză că nu-mi doream cu adevărat să te abandonez.

Încă n-ai ajuns să-mi dăunezi prea mult. Cu excepţia câtorva episoade, relaţia dintre noi a fost plăcută. Cu tine alături, mă simţeam mai bine în momentele proaste. Îmi alungam plictiseala cu ajutorul tău. Făceam planuri alături de tine. Mă gândeam la viitor şi nici măcar nu mă-ntrebam dacă vei fi acolo. Prezenţa ta devenise ceva de la sine înţeles.

Vezi tu, tocmai aici e problema: eşti o parte a vieţii mele şi n-am intenţionat niciodată să se ajungă la asta. S-a-ntâmplat. Din neatenţie, din cauză că n-am gândit mai mult, din cauză că nu m-am controlat atunci când ar fi trebuit. Şi din cauză că m-am programat să cred că te vreau şi că am nevoie de tine. Îmi cunosc mintea destul de bine, ştiu cum acţionezi: creezi un gol pe care tot tu îl umpli. Te-am lăsat s-o faci (ba chiar ţi-am dat o mână de ajutor) şi am ajuns să tânjesc după tine. Procesul este psihic, pentru că, în realitate, nu-mi aduci nimic bun. Şi situaţia asta trebuie să-nceteze.

De azi rupem orice relaţie. S-a terminat. Ştiu că, o vreme, mă voi mai gândi la tine. Ocazional, îmi voi dori să mai omorâm câteva momente împreună. Iar tu mă vei chema. Ma vei tenta. Îmi vei cere să mă mai gândesc, să-mi amintesc ce bine a fost cu tine. Cum mă trezeam cu gândul la tine şi cum îmi urai noapte bună. Ce bine ne stătea împreună. Doar noi doi, liniştiţi şi zâmbitori. Mă vei ruga să-ţi mai acord puţin timp. Doar puţin, cât să-mi amintesc cum era.

Dar vor trece 2-3 săptămâni şi te voi uita. Este inevitabil. După aceea, totul va fi la fel ca înainte. Înainte să te fac o parte a vieţii mele. Înainte să-mi bag în cap ideea că prezenţa ta ar fi benefică.

Dacă ne vom mai întâlni vreodată, va fi ceva pur întâmplător. Şi va rămâne la stadiul de întâmplare, pentru că nu mai ai efect asupra mea. Totul era în capul meu.

Ce ziceţi, ne lăsăm cu toţii de fumat?

Tu, stinge ţigara!

5 Responses to “Rămâi cu bine, scumpo”


  1. Iulie 9, 2010 la 10:48 pm

    Errrram sigură! Am ghicit din primele rânduri că te referi la EA! Voiam să-ţi las comentariu înainte să citesc postul, dar mi-am zis că oricum nu m-ai fi crezut şi chiar dacă, în mod absurd, ai fi făcut-o, nu ţi-ar fi păsat prea mult. :))
    Da’ serios acuma, te laşi? Sau…?
    [îmi place „sau” ăla, urmat de puncte de suspensie, întrucât nu e nevoie să dau mereu o semnificaţie întrebării, pot pur şi simplu să las un spaţiu pe care-l completează, automat, mintea dumitale]

  2. August 6, 2010 la 11:28 am

    A trecut aproape o luna de la articolul acesta – fain articol, dar intrebarea mea este: ai reusit?

  3. 5 RoleModelu
    August 18, 2011 la 3:22 pm

    Ai căzut în ochii mei. Cancer la pachet pe viață!


Lasă un răspuns

