02
Iul
10

Teo, tu eşti narcisist?

Corina a făcut o clasificare destul de interesantă (şi corectă, cred eu) a narcisiştilor. După părerea ei, există 2 categorii de narcisişti:

1. cei care sunt, realmente, frumoşi, ca atare au toate motivele să se adore

2. idioţii cărora e de-ajuns să le spui de două ori că sunt drăguţi şi încep să se vadă subit  într-o cu totul altă lumină

Ooook, eu în ce categorie intru? Pentru că, dacă nu v-aţi dat seama, sunt puţin narcisist (sau puţin mai mult, când am chef să enervez pe cineva)

În primul rând, să fie clar: nu mă ador. Mi se pare scârbos să te admiri în faţa oglinzii, să consideri că nu poţi greşi, că orice persoană care nu te place este invidioasă/frustrată/proastă şi să susţii că Terra este centrul Universului, pentru că aşa ai tu chef (şi să te aştepţi ca lumea să fie de acord). Deci, nu mă ador. Daaaar, îmi place de mine. Dacă n-aş fi eu şi m-aş întâlni cu mine într-o anumită împrejurare, m-aş împrieteni cu mine. Aş sta la poveşti cu mine şi aş bea câteva beri cu mine. Îndeplinesc o condiţie de bază: mă plac puţin mai mult decât ar permite limitele modestiei.

Punctul următor: nu mă consider şi nu vreau să fiu considerat FRUMOS. Simpatic, drăguţ, pufos, scump, divin şi cum vă mai taie capul… e OK. Dar spuneţi că sunt FRUMOS şi-mi anulaţi 40% din masculinitate. Ceea ce n-ar fi FRUMOS din partea voastră.

Next: cum mă simt când îmi spune cineva că sunt drăguţ? Ca să fiu perfect sincer, în niciun fel. Oricum, aud asta de la fete şi, de obicei, ele mă plac pentru ceva ce nu prea pot defini; în consecinţă, folosesc „drăguţ” sau „simpatic”. Mie-mi convine. Pe de altă parte, chiar dacă se-ntâmplă să fiu considerat al dracului de arătos, tot nu mă face să mă simt altfel. Că, deh, ultima dată când am verificat, n-aveam niciun merit pentru cum arăt. Natura a avut grijă de asta, la fel cum a avut grijă să am păr şaten (de exemplu). Aşadar, am avut noroc.

Concluzie: nu mă-ncadrez în cele 2 categorii. S-ar putea crede că nu sunt narcisist sau că domnişoara Corina a omis ceva. Ei bine, nu. Sunt suficient de egoist şi mă plac suficient încât să pot fi considerat narcisist (în sens larg, cel puţin), iar Corina nu mă cunoaşte personal, deci n-are de unde să ştie că eu reprezint o categorie aparte: categoria TEO. Cel mai probabil, sunt singurul care intră-n această categorie.

În concluzie, avem 3 tipuri de narcisism:

1. narcisism justificat;

2. narcisism avid de complimente;

3. narcisism Teo.

Simplu, nu?

Corina, am fost destul de arogant? 🙂

2 Responses to “Teo, tu eşti narcisist?”


  1. Iulie 2, 2010 la 11:52 pm

    Fermecător de arogant, Teo!

  2. 2 RoleModelu
    Iulie 17, 2010 la 8:51 am

    Asta seamănă cu ceva ce aș fi făcut eu.


Lasă un răspuns

