15
Mai
10

buey deki ke mai faki?

Zilele trecute am avut o revelaţie: dacă adolescenţii de azi reprezintă viitorul, am dat de dracu’.

Ce s-a-ntâmplat: eram în troleibuz şi, dorind să mă-ndepărtez puţin de un cetăţean care nu aflase că primăvara este necesar să te speli de cel puţin 3 ori pe săptămână, am ajuns lângă un scaun ocupat de o domnişoară. M-am uitat puţin la ea, am considerat că faţa-i nu indica un grad foarte ridicat de inteligenţă (nu c-aş fi intenţionat să discut psihologie cu ea, dar urma să-mi fie confirmată părerea) şi, privind pe geam, m-am cufundat în propria lume.

Trec câteva minute, domnişoara scoate mobilul şi-ncepe să butoneze. Şi butonează. Şi butonează. După vreo 10 minute, gândindu-mă că e puţin probabil să facă rezumat la „Shogun” pe telefonul mobil, arunc o privire discretă spre display: domnişoara tocmai comenta o poză. Termină de comentat, intră pe alt profil, se pune pe comentat. Poză după poză.

În general sunt o persoană discretă (poate şi din cauză că nu mă interesează prea mult ce fac ceilalţi), dar mă rodea o-ntrebare care l-a frământat şi pe Adam: cum mama dracului poţi comenta atât de multe poze? Bine, recunosc, pe Adam îl frământa o variantă simplificată: „cum coasta mea poate o femeie să comenteze atât de mult?!”

Fără să fiu prea evident, încep să urmăresc comentariile. După câteva „Vaaaai, ce bine vă stă împreună!” şi un „Nu-nţeleg cum poţi umbla cu astfel de oameni, mie mi s-ar face scârbă şi să-i am în preajma mea” (sau, ca să fiu mai exact: „nunteleg kum poti umbla k asha oameni mie mi sar fak skrb si sai am n preajma me”), am concluzionat că, până la proba contradictorie (veţi afla în zilele care urmează ce-i cu această aberaţie lexicală), timpul petrecut pe Facebook şi IQ-ul sunt mărimi invers proporţionale (şi da, am cont).

Deci, am dat de dracu’. Nu mi se pare ciudat să mai laşi câte-un comentariu pe profilul cuiva, dar, dacă propriile tale gânduri te plictisesc suficient încât să ţi se pară distractiv să comentezi poză după poză, ai o problemă: eşti puţin (dar putin de tot) bătut în cap.

Fără mare legătură, am remarcat ceva destul de puţin surprinzător: companiile de telefonie mobilă oferă, alături de minute, SMS-uri şi X mega pe lună, trafic nelimitat pe Facebook si alte câteva site-uri*. Pe cât punem pariu că ofertele de tipul acesta vor avea un succes fantastic??

*incredibil, dar scribd nu este printre ele.

6 Responses to “buey deki ke mai faki?”


  1. Mai 15, 2010 la 7:02 pm

    Oh, so you were the guy standing next to me, huh?

    Măcar era bună?

  2. Mai 16, 2010 la 1:30 am

    Freud avea dreptate! sa nu incerci nici o data sa ti dai seama ce are in cap o femeie.
    PS: care i faza cu scribd?

  3. 6 RoleModelu
    Mai 16, 2010 la 9:10 pm

    Coaie, Facebook e foarte tare! Teste, comment-uri şi, şi, şi… Zoo World!
    Sh oriqm dk nu day cmmenturi p fcebk inseamna k nay pryeteny.


Lasă un răspuns

