14
Feb
10

Ma abţin, scumpete

Dragi urmaşi ai lui Adam, ştiţi care e cea mai mare prostie pe care-o puteţi face când o femeie vă-ntreabă dacă o altă femeie este mai frumoasă decât ea? Să-i daţi un răspuns afirmativ sau negativ. Un lingău/disperat va răspunde întotdeauna printr-un „nu” hotărât. Un altfel de specimen de sex masculin va fi sincer. Oricare din aceste posibilităţi denotă disponibilitate pentru discuţii lungi (şi, de cele mai multe ori, cretine) sau lipsă de experienţă.

Să vă explic: în majoritatea cazurilor în care o femeie pune o astfel de întrebare, ea nu vrea cu adevărat să primească un răspuns sincer. Vrea să fie lăudată. Vrea să-şi crească în mod artificial stima de sine. Ştiu că, probabil, ai fi tentat să crezi că părerea ta contează, dar, crede-mă, contează parerea ei şi ce vrea s-audă.

Să spunem că decizi să răspunzi negativ. Îi faci un compliment (sau, cine ştie, poate chiar eşti sincer). Nu e o idee bună, pentru că urmează, inevitabil, întrebarea cu adevărat importantă: „la ce ţi se pare că sunt mai drăguţă?”. Eşti prins în capcană. Dacă spui că nu ştii exact, va insista („Ei, trebuie să fie ceva.”) sau se va supăra („Înseamnă că m-ai minţit. De ce nu-mi spui adevărul? Crezi că mă supăr dacă-mi spui că aia-ţi place mai mult?”). Dacă-i dai câteva detalii, va cere mai multe. Şi mai multe. „Aha, părul. Mai exact, ce-ţi place la al meu?” sau „Auzi? Sincer acum: nu ţi se pare că sunt mai drăguţă şi la … ?”.

Dacă spui că tipa aceea chiar e mai drăguţă decât interlocutoarea ta, aceasta va face o criză (pentru că n-o apreciezi) sau va-ncerca să-ţi demonstreze, într-un mod inteligent, plin de logică şi civilizat, că eşti un mare cretin şi că nu ştii ce trebuie apreciat la o femeie. Sau că n-ai gusturi, deci, bineînţeles, eşti idiot. Cum va face asta? Prin argumente pline de logică. De exemplu: „Aha… totuşi, serios, ţie chiar îţi plac ochii verzi/albaştri/căprui? Adică, înţeleg că gusturile nu se discută, dar… verzi/albaştri/căprui?! Eu nu-nţeleg ce vă place la culoarea asta.”. Sau: „Măi, da, dar ştii că există şi oameni cărora le plac tipele slabe, nu? Şi nu pentru că spun eu, ci pentru că aşa e. Am văzut că s-a făcut un studiu pe tema asta şi…”. Sau, preferata mea (de reţinut că-ntrebarea se referea exclusiv la fizic), „Bine, aşa o fi, dar mai sunt şi alte chestii. De exemplu, o vezi cum merge? Îţi dai seama ce figuri are asta-n cap? Şi hainele… cum se poate îmbrăca aşa?!”.

În concluzie: nu poţi epuiza subiectul cu 2-3 replici. Uneori, nu-l poţi epuiza nici cu o discuţie de 2 ore. Acum,  nu ştiu ce părere aveţi voi, dar eu nu suport discuţiile acestea. Pentru că sunt… care era cuvântul? A, da: idioate. Lipsite de sens. Lipsite de finalitate. Şi, mai presus de orice (dat fiind egoismul meu), mă enervează. Îmi tulbură armonia, obligându-mă să suport modul absolut odios în care fiinţa aceea de sex feminin încearcă să mă determine s-o ajut să-şi rezolve problemele legate de părerea ei despre ea însăşi.

Ce denumire poartă acest mod odios? Vă spun eu: „japcă”.

Şi ştiţi ce e mai trist? Adică, mult mai trist? Adică, suficient de trist încât să mă deprime? Faptul că din ce în ce mai mulţi bărbaţi adoptă un comportament asemănător cu al femeilor.

5 Responses to “Ma abţin, scumpete”


  1. 1 scufi
    Februarie 15, 2010 la 9:23 am

    devin din ce mai curioasa sa stiu cu ce specimene umbli…

  2. Februarie 18, 2010 la 1:52 am

    :))) Eu nu-ndrăznesc să pun astfel de întrebări. My self-esteem is quite low already.

  3. Martie 6, 2010 la 12:45 pm

    Cu alte cuvinte, fugi când te întreabă 🙂

  4. Martie 6, 2010 la 12:46 pm

    adică, mai bine ai lua-o la fugă.

  5. 5 RoleModelu
    Aprilie 29, 2010 la 9:13 am

    Cel mai bine să n-o iei deloc :-s


Lasă un răspuns

