06
Feb
10

Toţi au dreptul la o părere (I)

De-a lungul carierei mele de afemeiat (conform gurilor rele) am cunoscut diverse tipuri de fete (ca să nu le spun „femei”, că unele se simt ofensate). De fapt, cred c-am cunoscut cam toate tipurile. Şi am asistat/participat la multe discuţii despre femei şi bărbaţi. Şi am auzit multe păreri masculine şi feminine despre sex, relaţii, respect şi multe altele. M-am gândit să le-mpărtăşesc cu oamenii care mai intră pe blogul ăsta. Alături de modul meu de-a vedea problema, bineînţeles.

1. „Ce, crezi că eu sunt vreo curvă/proastă/etc, să-mi spui aşa nonşalant că vrei să faci sex cu mine, dar nu vrei o relaţie?!”

Nu, pisi. Nu te consider curvă sau proastă. Cea mai bună dovadă că nu te consider proastă: ţi-am spus sincer ce vreau, pentru că m-aşteptam ca tu să-nţelegi că te găsesc atrăgătoare, dar nu cred că ne-am potrivi. Şi credeam că ştii că sexul nu este o formă de batjocură. Cea mai bună dovadă ca nu te consider curvă: am fost sincer cu tine, când aş fi putut să te joc pe degete, să iau ce vreau şi să nu-ţi mai răspund la telefon. Şi, crede-mă, puteam s-o fac foarte uşor.

2. „Ţi se pare normal să te uiţi la altele când eşti cu mine pe stradă?”

Da. Mi s-ar părea anormal să n-o fac.

3. „Cum adică să facă prietenul meu sex cu altele?! Dacă mă iubeşte, s-aştepte să fiu eu pregătită!”

No shit?! Dacă-l iubeşti, lasă aerele de domnişoară şi fă sex cu el!

4. „Dar de ce să facă sex cu altele, în loc să-şi controleze nevoile?”

Pentru că e bărbat.

5. „Eu nu mi-aş lăsa prietena să-mi facă sex oral. O respect.”

Bietul de tine… să vezi cât o să te respecte ea pentru asta.

6. „Prietena mea e virgină, aşa că mi se pare normal să nu aduc vorba despre sex. Când o să se simtă pregătită, o să-mi spună ea. Cum?! Să fac sex cu altele între timp? Nu, pentru c-o iubesc.”

Felicitări! Aşteaptă să se hotărască singură, pentru că tu, ca bărbat, n-ai niciun rol în procesul decizional cu pricina. Vor trece 2 ani şi tu vei fi tot mai frustrat, dar, evident, nu vei spune nimic. La un moment dat, un „nenorocit” nu va respecta virginitatea prietenei tale şi tu vei ajunge la concluzia tuturor terminaţilor: „Toate femeile sunt curve, bă!”.

7. „Aia e o curvă proastă, şi-a tras-o cu tot cartierul!”

Aş fi gata să pariez că nu şi cu tine.

8. „Mi-a spus că-l/c-o plictisesc. Ce-o-nsemna asta?”

Că eşti plictisitor (-oare), probabil.

9. „Eu vreau un tip experimentat, romantic, respectat, care s-arate bine şi să câştige destul cât să trăim confortabil. Şi să fie oricând gata să renunţe la tot pentru mine.”

Aha… să ştii că orice bărbat care corespunde descrierii tale a ajuns aşa tocmai pentru c-a fost în permanenţă pregătit să renunţe la tot ce avea pentru o puştoaică visătoare.

10. „Frate, sunt eu virgin, dar am nişte standarde ridicate!”

E bine. Tremuri când vezi o femeie şi habar n-ai ce să-i spui, dar măcar ai standarde ridicate. Doamne fereşte să te dezvirginezi cu vreo tipă care n-arată ca Angelina Jolie! Ar fi sub demnitatea ta.

(va urma)

6 Responses to “Toţi au dreptul la o părere (I)”


  1. 1 miscellaneous11
    Februarie 7, 2010 la 1:36 am

    Nu ma pot abtine sa nu comentez la 4: „Pentru ca e barbat.” – oau, ce scuza. 🙂 Pai atunci de ce are nevoie de o iubita / prietena, cand bietul de el nu isi poate controla nevoile, si TREBUIE sa faca sex cu altele ? Sa ramana la curve, ce naiba ! 🙂

    • 2 Teo
      Februarie 7, 2010 la 12:50 pm

      E-n strânsă legătură cu 3: dacă fata nu se simte pregătită, e dreptul ei. Dar nu e corect să-i pretindă prietenului/iubitului să practice abstinenţa.

      Oricum, nu e vorba de a-ţi putea controla nevoile, ci de a vrea să ţi le controlezi. Eu, de exemplu, n-aş vrea. 🙂

  2. 3 miscellaneous11
    Februarie 7, 2010 la 1:57 pm

    Credeam ca 4`le e independent de alte puncte, dar daca e legat de 3 … atunci, sa zicem, de acord. Oricum, cred ca depinde de fiecare tip cat de mult vrea sa`si controleze nevoile, in raport cu cat tine la fata respectiva.

  3. 4 scufi
    Februarie 12, 2010 la 3:58 pm

    2. si noi ne uitam… 😉
    4. dar daca situatia ar fi inversa? ar rezista?
    5. total de acord
    6. stai linistit, in 90% din cazuri o va face cu altul, dau te va lasa dupa primele 3 dati…

    parearea mea…

    • 5 Teo
      Februarie 12, 2010 la 6:27 pm

      2. Mi se pare normal.

      4. Cine, femeia? Poate că da, poate că nu. Dacă este o femeie aşa cum îmi doresc, n-ar rezista mai mult de 2-3 săptămâni.

      5. Cum?! Băieţii plini de respect şi inhibaţi din punct de vedere sexual chiar n-au nicio şansă în societatea actuală? Bestii insensibile ce sunteţi!

      6. Primele 3 dăţi?

      • 6 scufi
        Februarie 13, 2010 la 4:16 pm

        5. in primul rand nu vorbim despre pusti de liceu. deci sarim peste baietei de 21 de ani. astia nu se pun… inca nu au crescut… si 2 la mana, daca noi ca fete refuzam sa facem sex oral dupa 6 luni sau un apropos la nunta, cat respect crezi u ca primim noi? /:) sper ca zero, sa s mai destepte toantele, ca nu traim pe vremea bunicii…

        6. sa explic mai clar, tipa ori il va lasa ptr altul mai destept, care o va convinge ca sexul e placut si etc., sau se va culca cu el de max 3 ori, si din nou va pleca pt ceva mai bun… bineinteles, asta daca materia cenusita intrebuintata zilnic a tipei cantareste mai mult decat ciontinutul unei nuci…


Lasă un răspuns

