31
Ian
10

Indiferent

Ce mai citesc eu pe net: Corina are probleme legate de aroganţa altora. Fata este chiar simpatică şi, într-un fel, îmi pare rău că gândeşte aşa. Bine, nu asta e ideea. M-a pus pe gânduri ce-a scris ea.

Am ajuns să nu mă mai atingă nimic? Cred că da. Dacă las un comentariu pe un blog (se-ntâmplă rar, dar se-ntâmplă), mi se rupe de ce spun alţii. Poţi să te iei de mine, să mă-njuri, să mă faci cu ou şi cu oţet. Poţi să te şi spânzuri, mi-e egal. Poţi să faci acelaşi lucru în viaţa reală şi tot nu-mi pasă. Desigur, în viaţa reală, dacă depăşeşti o anumită limită, s-ar putea să iei câţiva pumni în gură. Nu pentru că nu mă placi, ci pentru c-ai depăşit acea limită.

În general, părerile mele sunt greu de combătut. Pentru că părerile mele sunt argumentate. Şi pentru că am prostul obicei de-a vedea dincolo de ce spun unii şi alţii. Astfel, pot distinge între o părere logică şi una determinată de frustrare, prostie sau aroganţă nejustificată. E o idee proastă să fii arogant cu mine, dacă n-ai cu ce-ţi susţine aroganţa. Sau să-ncerci, în orice mod, să-ţi proiectezi frustrările şi complexele asupra mea.

Da, am renunţat la ideea că oamenii pot fi îndreptaţi (în funcţie de ce-nţeleg eu prin asta). Nu mă mai enervează vitele care ţin cu dinţii de o idee, deşi le demonstrezi că n-au habar despre ce vorbesc. Mi se rupe de cei/cele care transformă o situaţie-n dramă, pentru că asta e ultima lor şansă de-a te convinge că au dreptate. Ai dreptate din perspectiva ta de om slab (şi, eventual, prost), nu din a mea. În realitatea mea, 2+2 =4. Dacă vrei ca 2+2 să fie egal cu 10 în realitatea ta, nu-ncerca să mă convingi c-aşa ar trebui să fie şi-n realitatea mea. Şi nu-ţi imagina că-mi pasă de părerea ta despre mine şi de cum vezi tu lumea. Şi, în ultimă instanţă, de tine. Dacă-mi pasă, vei afla de la mine.

Din buncărul realităţii mele, vă doresc o zi plăcută.

4 Responses to “Indiferent”


  1. 1 RoleModelu
    Ianuarie 31, 2010 la 5:27 pm

    Mi se rupe de ziua ta placuta

  2. Ianuarie 31, 2010 la 6:11 pm

    :)) Şi mie-mi pare rău că gândesc aşa! Dar cred că mai am ceva drum de străbătut până am să ajung la nivelul propice de indiferenţă care să-mi permită să…uite, să raţionez cum o faci tu.

    În altă ordine de idei…how’d you find me?


Lasă un răspuns

