01
Dec
09

Dacă vrei să fii mârlan pe Messenger…

… şi să-ţi bag carne-n gură, ajunge:

1. să-mi dai add de dragul de-a o face.

Da, te bag în mă-ta. Nu-i simpatizez pe indivizii care vor o listă de Messenger cât mai lungă. Cercetătorii britanici au demonstrat că dimensiunile listei de Messenger n-au legătură cu dimensiunile organului genital/sânilor. Iar eu am încredere în ce spun cercetătorii britanici. Şi, chiar dac-ar exista o oarecare legătură, v-aş sugera să v-atârnaţi greutăţi de ştoacă şi să mă scutiţi de efortul de-a vă pune pe lista neagră.

2. s-o faci pe misteriosul.

Identitatea ta prezintă o deosebită importanţă pentru existenţa mea.  Bine, asta nu e adevărat. Dar, dacă te-ntreb cine eşti şi-mi răspunzi cu „un băiat” sau „o fată”, pot afirma despre tine că eşti un cretin infect. Nu vreau să am cretini infecţi în listă. Deci, te bag în mă-ta. Dacă-mi spui şi că „n-are importanţă cine eşti”, te bag în mă-ta de 2 ori.

3. să-ncepi conversaţia cu Buzz.

În general, o conversaţie se iniţiază cu „salut”, „bună” şi alte formule asemănătoare. Dacă tu vrei să mă obligi s-aud in căşti un zgomot enervant (ca şi cum ai veni la mine pe stradă şi mi-ai urla-n ureche ca să-mi atragi atenţia), îţi sugerez să faci sex cu mă-ta. Scurt şi la obiect. Eşti un căcat cu ochi.

4. să deschizi o conversaţie seacă, din care eu nu pot înţelege de ce mi-ai dat add.

Mă gândesc că, dacă nu ne cunoaştem şi vrei să mă ai în listă, ştii ceva despre mine şi vrei să-mi spui/să mă rogi/să-mi ceri/să-mi oferi ceva. Deci, mi se rupe de toate subiectele nesemnificative. Vreau să aflu ce vrei de la mine.

5. să foloseşti „k”, „sh”, „tz”, „q” şi diverse prescurtări neinteligibile.

Mi se rupe că „aşa se scrie pe net”. Nu dau 2 bani pe ortografia pe care-o foloseşti cu prietenii tăi. Dacă vorbeşti cu mine, scrie corect şi complet. Mai închid ochii la un „k”, dar nu mă pune-n situaţia de-a descifra ce scrii. N-am răbdarea necesară.

6. să foloseşti emoticon-uri ca un oligofren.

Feţele zâmbitoare (sau nu) sunt utile atunci când vrei să sugerezi o stare de spirit. Sau să glumeşti. Dacă pui emoticon dupa fiecare frază pe care-o scrii, voi considera că eşti instabil emoţional/macabru de glumeţ/retardat. Deci, evident, te bag în mă-ta.

7 Responses to “Dacă vrei să fii mârlan pe Messenger…”


  1. 1 scufi
    Decembrie 2, 2009 la 10:51 am

    in aceste conditii, nu-mi dai id-ul tau de mess? ;;)

  2. 3 RoleModelu
    Decembrie 4, 2009 la 9:14 am

    Ai uitat sa specifici despre vorbitul in japoneza si uzul de emoticoane inexistente, ca >_.> si alte cacaturi de gen care nu stiu ce vor sa insemne

  3. 4 Damnata
    Decembrie 17, 2009 la 4:45 am

    Cercetătorii britanici au demonstrat că dimensiunile listei de Messenger n-au legătură cu dimensiunile organului genital/sânilor.

    Nu ca vreau eu sa fiu Gica Contra dar la mine chiar e o chestie direct proportionala :)))

  4. 5 RoleModelu
    Decembrie 17, 2009 la 10:58 am

    Comment in urma caruia nu stiu daca sa fac o gluma nesimtita sau o remarca libidinoasa 😕

  5. 6 Teo
    Decembrie 29, 2009 la 5:13 pm

    Orice, că nu se supără. 🙂

  6. 7 RoleModelu
    Ianuarie 7, 2010 la 11:05 pm

    Ai sani mari si frumosi sau nu esti foarte populara?


Lasă un răspuns

