25
Noi
09

Vin sărbătorile, vin…

Mă enervează perioada sărbătorilor. Între 10 decembrie şi 5 ianuarie sunt un pachet de draci. De ce mă enervează:

1. colindele-ncep să se-audă cu cel puţin 10 zile înainte de crăciun (da, ştiu că se scrie cu majusculă);

2. oamenii sunt greţos de drăguţi cu toată lumea, inclusiv cu „handicapatul ăla de la 3 care ieri făcea scandal din cauză că…”;

3. toată lumea e pusă pe făcut fapte bune;

4. tuturor le pasă de bieţii copii care suferă de foame;

5. toate reclamele se referă, într-un fel sau altul, la crăciun (de data asta m-a trădat SHIFT) şi vezi promoţii peste tot.

Pentru cretinii care se regăsesc în ce-am scris la 2, 3 şi 4 şi sunt încântaţi de 1 şi 5:  minţiţi pe toată lumea (inclusiv pe voi), iar copiii ăia suferă de foame tot anul. „Anul” înseamnă 365 (ocazional, 366) de zile, nu 3 zile de crăciun (n-aveţi decât sa mă daţi în judecată). Iar companiile vor să vă sugă banii, pentru că imbecilul obişnuit are tendinţa de-a cheltui mai mult pe căcaturi când îl introduci în atmosfera de sărbători.

Cel mai elocvent exemplu: Coca Cola. Reclamele acelea cretine cu Moş Crăciun au început să se difuzeze de la-nceputul lui noiembrie. Au apărut sticlele promoţionale, cu mecla lui Moş Crăciun. Au ghirlande pe etichete. Rudolf trăieşte!

Au apărut şi afişele care-anunţă că Ştefan Bănică va susţine câteva concerte. Mare surpriză! Câţiva artişti vor lansa albume de colinde. Altă mare surpriză! Le voi ura drogaţilor cu atmosferă de sărbători să cadă pe scări şi să-şi rupa câteva oase… cea mai mare surpriză!

3 Responses to “Vin sărbătorile, vin…”


  1. 1 RoleModelu
    Noiembrie 26, 2009 la 11:55 am

    Tu ai fost un baietel rau si tie Mosu’ nu o sa iti aduca nimic. Cel mult o nuia! De-aia nu-ti place tie Craciunul (da, da, cu litera mare), nicidecum pentru ca privesti obiectiv lucrurile si, intr-adevar, cretinismul distruge orice record stabilit de-a lungul anului in numai cateva zile. Apropo, anul asta isteria o sa fie si mai mare: Maine apare Twilight 2

  2. 2 Liv
    Februarie 15, 2012 la 10:28 pm

    si eu urasc toate sarbatorile!!!si parca nu se mai termina!! de abia a trecut kitchiosenia aia de Valentine’s Day (dupa ce de abia am supravietuit Craciunului) acum urmeaza 1-8 martie (deja au aparut peste tot tarabe cu funii colorate), pe urma iar e Pastele (damn it, si asta e in fiecare an!). de aia imi place mie vara, e cald, frumos, ziua mea si nu sunt sarbatori pt care trebuie sa faci/cumperi/impodobesti chestii si sa te comporti intr-un anumit fel doar pentru ca e Craciun/Paste/Whatever. fuck that shit!

  3. 3 RoleModelu
    Februarie 17, 2012 la 6:31 pm

    Ah, căcat, am uitat de 1 și 8 martie! Credeam c-am supraviețuit până la Paște…


Lasă un răspuns

