25
Noi
09

Haideţi să ne pese tuturor!

Din când în când, un filmuleţ sensibilizează întreaga umanitate. Subiectele preferate: foametea şi războaiele din Africa, speciile pe cale de dispariţie, încălzirea globală, sărăcia din India. Şi altele asemănătoare. Moarte, distrugere, nefericire, şi mai multă moarte.

Brusc, toţi dobitocii trimit link-uri cu filmuleţul. Proastele te bat la cap cu noua cauză pe care-o susţin. Pe forumuri îşi dau cu părerea toţi tâmpiţii.  Eventual, câţiva politicieni spun câteva cuvinte despre schimbarea atât de necesară. Dacă n-ai nicio reacţie, ţi se spune că eşti insensibil. Dacă-i spui cuiva să se mai ducă-n … (completaţi voi, în funcţie de preferinţe) cu prostiile lui/ei, se holbează la tine şi le spune tuturor că eşti egoist, nesimţit şi insensibil.

Scumpilor, eu recunosc că, în accepţia voastră, sunt egoist, nesimţit şi insensibil. Nu mă prefac că-mi pasă doar pentru ca nişte proaste au aflat acum că-n Africa se moare de foame. Nu intru-n depresie din cauză că, aşa cum a aflat de curând un clubber bătut în cap, în India se trăieşte la limita sărăciei. Ştiam că dispar zilnic specii. Şi, ca să fiu sincer, nu simt nevoia să susţin lupta împotriva poluării.

Am şi prostul obicei de-a nu ma lăsa afectat de nişte situaţii pe care nu le pot controla. E nasol că se-ntâmplă, dar prefer să mă concentrez asupra propriei persoane. Propria persoană este aici şi-o pot controla. Războiul este-n Africa şi n-am nicio influenţă asupra lui. De ce m-aş agita?

……………………………………………………………………………………………………………………………………

Gata, ştiu de ce să m-agit: ca să mă-ncadrez, să am despre ce discuta cu specimenele uşor impresionabile şi, mai presus de orice, s-abandonez cauza în momentul în care toată lumea consideră că subiectul a fost dezbătut suficient (adică după 5 sau 6 zile). Ciocul mic şi joc de glezne până la următorul filmuleţ emoţionant.

1 Response to “Haideţi să ne pese tuturor!”


  1. 1 RoleModelu
    Noiembrie 26, 2009 la 11:58 am

    Nu e adevarat! POTI schimba ceva! Daca toti ne-am unii fortele, am face o lume mai buna! Daca ti-ai rupe de la gura un pachet de tigari, ai putea trimtie o paine in Somalia de banii aia! Haideti sa luptam cu totii! Sa salvam speciile pe cale de disparitie! Facem noi sex cu ele, ca sa se reproduca mai repede! Hai sa luptam impotriva poluarii! Nu mai mergem cu masina si nu ne mai dam cu deodorant! Stop razboaielor! Stop foametei!


Lasă un răspuns

