17
Noi
09

De ce e Puya un dobitoc

M-am tot gândit cum să-l răsplătesc pe Teo pentru scurta radiografie asupra personajelor preferate ale pulifricilor generaţiei actuale. Dacă şi-a îndreptat atenţia spre Hannah Montana, fata cu dublă personalitate, şi Edward Cullen, zis ”Homosexualu’”, eu consider că a omis pe cineva de referinţă în momentul de faţă. Da, doamnelor şi domnilor, este vorba despre Puya, sau Dragoş, pentru familie.

După cum puteţi observa din titlu, am debutat cu o afirmaţie. Majoritatea puştilor fără păr pe coaie şi fetelor care încă nu s-au obişnuit cu ideea că o dată pe lună sângerează vor pune la zid afirmaţia mea, dar eu le transmit să stea flexy. Am şi argumente:

1. ”Ascult gangsta-rap, fac gangsta-rap”. Să mă bată Dumnezeu dacă ultimele două hit-uri ale lui sunt gangsta-rap. Şi oricât vrea George Hora să semene cu un cântăreţ, mie tot un grăsan, tată a doi copii, angajat la Primărie, în Departamentul Dosare mi se pare. Despre Kamelia cred că e de prisos să vorbim, e clar că i-o suge lu’ Puya grupa mare. Dar, hey, toţi marii cântăreţi şi producători au câte un tip şi o tipă pe lângă ei cu care colaborează mult, nu? Vezi Timbaland cu Justin şi Nelly Furtado, sau Colby O’Donnis cu GaGa şi Akon. Şi cred că e şi cazul lui Sorin Copilu De Aur cu Laura Vass şi Dan Bursuc. Faceţi voi asocierea corectă.

2. ”Nu pot. Iau foc. De tot.” Când aud versurile acestui idiot! De acord, limba română nu oferă atât de multe posibilităţi de a realiza RIME, dar cred, totuşi, că ai fi putut mai mult de atât. Inspiraţie de moment: ”Puya stă în Sălăjan şi conduce un Merţan, fetele îl vor în patul lor, fiindcă este un golan. Nu dă pe tine-un ban, este mare barosan, sper să facă cancer şi să moară într-un an”.

3. ”Cânt pentru bani, nu fac pe deşteptu’”. Prima parte ai nimerit-o, la a doua mă tem că trebuie să te contrazic. Recomand un laxativ puternic, să mai scapi de băşinile alea. Şi pentru că, din nou, voi fi acuzat că nu argumentez, vă las în compania unui filmuleţ. Aşa cum acesta e un guest-entry de-al meu pe blog-ul lui Teo, să vedem guest-entry-ul lui Puya în emisiunea homosexualului de Măruţă:

3 Responses to “De ce e Puya un dobitoc”


  1. Decembrie 15, 2009 la 2:32 am

    Puya n sus,Puya n jos..
    sunt de acord cu ce ai scris mai sus; nici mie nu mi place stilu lui dar el e singuru de la noi care mai face bani din treaba asta numita hip hop, repareala sau electro hip-hop
    PS: diss u pt Tupac http://www.youtube.com/watch?v=uIeGPftrGnU

  2. 2 RoleModelu
    Ianuarie 30, 2010 la 9:38 am

    Nu am nimic cu Tupac. Si ala nu e hip hop, ce canta Puya. Ca si Guta, el face bani din manele acum.


Lasă un răspuns

