07
Iul
09

Diverse

Bun, în seara asta-l înmormântează pe Michael. Nebunia va mai dura cel mult 2 săptămâni. După aceea, nişte idioţi îşi vor aminti că, de fapt, nu le-a plăcut niciodată muzica lui şi că-n ultima săptămână au ascultat-o mai mult decât în ultimii 10 ani. Alţi idioţi vor simţi că nu mai e trendy să plângi după Michael şi nu vor mai bate la cap pe nimeni. Vor mai rămâne doar nişte ziarişti bătuţi în cap să se-ntrebe cine şi cum va administra averea lui Michael, de parc-ar interesa pe cineva. De fapt, îi va interesa pe imbecilii care cred că toate subiectele tratate în ziare sunt importante (cititorii de Cancan si Click! să-şi tragă câte-un şut în fund).

Fuck! Uitându-mă la rândurile de mai sus, m-a pocnit o incredibilă senzaţie de deja vu. Mă-ntreb dacă asta-nseamnă că-ncep s-o iau razna sau c-am visat noaptea trecută ce scriu acum.

Cică un anumit primar vrea să cumpere păsări exotice pentru lacurile din Bucureşti. Numai un idiot ca Opres… ăăă… Independentu’ se putea gândi la aşa ceva. Mă-ntreb ce mai spun cei care l-au votat şi erau convinşi că „Frate, ăsta a fost manager de spital, se pricepe să administreze banii, ştie ce face!”. Corect, ştie. Şi eu ştiu că beau cam mult şi că-mi nenorocesc plămânii cu un pachet pe zi, dar asta nu-nseamnă că e util ce fac.

E cald, dar în seara asta va ploua (din câte spun meteorologii). Aşa se-ntâmplă de vreo 2 săptămâni. M-am săturat de rutina asta meteorologică.

Edit: tocmai am văzut că Role Modelu’ spune despre mine că

[n-a avut] nicio reţinere când a târât prin noroi fel de fel de persoane  pentru că meritau

E minciuni, aşa să ştiţi! Io nu fac aşa ceva. Io sunt un creştin bun.

1 Response to “Diverse”


  1. 1 RoleModelu
    Noiembrie 13, 2009 la 10:05 am

    Ai pus linku’ prost, prietene. Ah, si inca ceva: Nebunia cu Michael INCA nu a trecut. Eu vad in fiecare zi cel putin un Audi/BMW/Mertan/wtv din care bubuie Billie Jean.


Lasă un răspuns

