30
Iun
09

Vai, fatăăăăăăă!

N-am mai văzut de foarte mult timp atât de multă profunzime. Mă-ntreb dacă-i de la prosop.

andrutza

Cred că tipa mi-e colegă de facultate. Cred. Şi, după cum v-aţi dat seama, vreau să-i atrag atenţia. Vreau să-i atrag atenţia şi nu ştiam cum să procedez. Sper să funcţioneze…

Cred că vă-ntrebaţi what is andrutza doing now. Andrutza is

„Ma deschid schimbarii si transform in mine ceea ce trebuie sa existe pentru a descoperi adevarul fiintei mele interioare. Sacralizez sexualitatea.”

Pe fond roz, bineînţeles.

Andra, ai o cafea de la mine. Am râs cinci minute după ce-am văzut descrierea aceea.

4 Responses to “Vai, fatăăăăăăă!”


  1. 1 Dog
    Iulie 1, 2009 la 7:01 pm

    Piţipongeală de drept, frumos asa :))

  2. 2 RoleModelu
    Noiembrie 15, 2009 la 5:25 pm

    Si de la mine.

  3. 3 carmen
    Noiembrie 27, 2011 la 11:52 pm

    asta e motto-ul scorpionului .


Lasă un răspuns

