29
Iun
09

voia domnului

Iată una dintre dilemele omului modern: „Ce vrea Dumnezeu de la mine? Ce vrea de la noi? Ce să fac ca să-i fiu pe plac?”. O durere de cap, dar asta e. Haideţi să ne-ntrebăm ce-ar vrea fiecare dintre noi dac-ar fi el/ea Dumnezeu. Încep eu.

1. Nu simt nevoia să fiu venerat şi lăudat. Sunt entitatea supremă. Eu v-am creat, eu vă ghidez vieţile, sunt cel mai bazat din Univers. Dacă mă trezesc într-o zi cu faţa la cearşaful meu dumnezeiesc, vă trimit un cutremur de nu vă vedeţi. Dacă starea de nervozitate persistă, vă dau şi o invazie de broaşte râioase. N-am nevoie să-mi spuneţi că sunt cel mai tare. Spre ghinionul vostru, ştiu asta.

2. Vă sfătuiesc să-i ignoraţi pe băieţii aceia care-şi permit să vorbească în numele meu. Vă dau un pont: sunt îmbrăcaţi în negru şi vă cer bani. Dacă insistă, omorâţi-i cu pietre. Trebuie să-nţelegeţi că nu i-am autorizat să mă reprezinte, să vă spună ce-şi imaginează ei că vreau şi să emită pretenţii în legătură cu spălarea creierelor în şcoli. Dacă vreţi neapărat să-i ascultaţi în continuare, pregătiţi-vă pentru nişte ploi cu pietre. Pentru că preoţii au dreptate dintr-un punct de vedere: sunt cel mai tare din Univers (vezi punctul 1).

3. Nu mai mergeţi la slujbe lungi si plictisitoare. Faptul că staţi degeaba câteva ore nu v-ajută cu nimic. Sunt câteva ore pe care le-aţi putea petrece cu familia. Sau, dintr-un punct de vedere egoist (îmi permit, pentru că sunt divin), sunt câteva ore în care-aţi putea să nu mă plictisiţi. În special în seara aceea în care cântaţi prohodul. Apropo de asta: cine-a scris prohodul? Ce idiot a considerat că e mişto să se strângă zeci de oameni şi să cânte ore la rând aceleaşi câteva idei? De astăzi, prohodul se rezumă la „Iuda a turnat şi Hristos a fost crucificat, pentru ca apoi să-nvie şi să se ridice la cer.”. Îl behăiţi frumos acasă şi nu vă mai strângeţi la biserică, altfel blochez uşile şi vă ard de vii.

4. Nu mai căutaţi mântuirea în biblie, coran, talmud şi orice altă carte pe care-o consideraţi sfântă! Sunt cărţi scrise de oameni, n-am nicio contribuţie şi mă enervează idioţii care cred orbeşte în ideile unora care erau convinşi că planeta voastră este centrul Universului. Aţi putea spune că vă e mai uşor aşa. Eu vă spun că e o tâmpenie să comentezi ordinele unei entităţi despre care ştii că are puteri nemărginite. A se vedea primele 3 puncte pentru detalii.

5. „Voia Domnului”… voia ma-tii! Mie mi se rupe de voi. V-am creat, vă descurcaţi! N-am obiceiul să intervin. Mai stau din când în când cu floricelele mele cereşti şi mă uit la voi, dar n-am un plan divin şi căile mele nu sunt misterioase, pentru că nu există! Când vă loveşte un asteroid şi dispăreţi, creez altă specie inteligentă. Simplu, nu? Deci, data viitoare când un preot vă spune cât de misterioase sunt căile mele şi că tragediile fac parte din planul meu inaccesibil minţii omeneşti, faceţi ce-am spus la punctul 2 (a doua solutie, ca să fiu mai exact). Altfel, s-ar putea să inaugurez epoca intervenţionismului dumnezeiesc (vezi punctul 1, rândurile 3 şi 4). Măcar să ştiu de ce-mi puneţi în spate prăbuşiri de avioane şi dictatori pe care tot voi îi aclamaţi când preiau puterea.

6. Nu-mi mai cereţi să câştigaţi la Loto, să i-o trageţi vecinei sau să vă mărească şeful salariul. Nu-mi cereţi nimic. Dacă vreau să v-ajut, o voi face. Dacă nu, amintiţi-vă că mi se rupe de voi.

7. Nu vă mai certaţi pe tema religiei. O să vă explic aşa cum trebuie să le explici unor creaturi care s-au omorât în numele unor zeităţi iubitoare de pace: religiile reprezintă operele unor indivizi deştepţi care-au vrut să vă manipuleze. Întâmplător, nicio religie n-are dreptate. Deci, dac-aş tine neapărat să fiu venerat şi aş fi un bulangiu răzbunător (aşa cum mă prezintă religiile voastre), ar ajunge toată lumea direct în iad.

8. Daţi dracului postul impus şi virginitatea. În calitate de inteligenţă superioară, nu-mi pasă de dietele sau de vieţile voastre sexuale. Dacă vrei să te hrăneşti cu verdeţuri, n-ai decât, dar nu spune că-mi faci mie pe plac. Dacă vrei să faci sex de 2 ori în toată viaţa ta (pentru că-ţi doreşti 2 copii), eşti idiot/idioată.

9. Nu vă mai pregătiţi pentru apocalipsa văzută de Ioan la beţie. Apocalipsa va veni când veţi decide voi să vă distrugeţi sau când vă va lovi un asteroid căruia n-am avut chef să-i schimb traiectoria (a se vedea punctul 5). Oricum, ideea voastră cu privire la apocalipsă este jignitoare pentru mine: o să aranjez cu Dracu’ un fair fight pe care n-am cum să-l pierd, pentru că sunt cel mai tare. Simplul fapt ca mă consideraţi atât de idiot ar fi un motiv numai bun să vă distrug. Dar mi-e lene.

În încheiere, doresc să vă reamintesc că nicio religie n-are dreptate, că există posibilitatea s-ajungeţi cu toţii în iad şi că, în acelaşi timp, există posibilitatea ca raiul şi iadul să nu existe. O zi bună, scumpilor!

Dumnezeu is now offline.

6 Responses to “voia domnului”


  1. Iunie 29, 2009 la 12:30 pm

    foarte tare!!!

    respect!

  2. Iulie 20, 2009 la 9:43 pm

    E clar ca ai ales deja un drum si as daca as incerca sa te aduc la crestinism , as fi vanat dupaia , mai mult decat sunt acum …

    Satan exista … sunt atatea fapte care evidentiaza lucrul acesta si totusi voi nu credeti si in opusul sau , in Dumnezeu , ei bine Dumnezeu crede in voi.

    Exclusiv pentru Teo(=ei)

    • 5 Teo
      Iulie 21, 2009 la 7:56 am

      Satan exista in fiecare dintre noi si nu e un spirit sau o entitate, ci firea umana.

      N-am „ales un drum”. Am analizat problema si concluziile trase au fost foarte clare.

      „Teo(=ei)”… huh?

  3. 6 RoleModelu
    Noiembrie 17, 2009 la 9:51 pm

    In primul rand, din punct de vedere al aciditatii, jos palaria!
    In al doilea rand, e foarte important sa ma bag in seama cu Mihai. Cred ca ce voia Teo sa spuna, intr-un mod un pic cam exagerat, era ca a crede in Dumnezeu nu inseamna sa mergi la biserica 12 ore din 24, sa tii post, sa nu faci sex inainte de casatorie, sa te crucesti de 7 ori in tramvai ori de cate ori vezi o biserica si sa dai bani popilor sa citeasca de pe o foaie de hartie in timpul slujbei ce vrei tu. Sa crezi in Dumnezeu inseamna sa crezi pur si simplu in El. Nu trebuie sa demonstrezi lucrul asta. Eu ma consider foarte crestin si nu am facut absolut nimic din ce am enumerat mai sus. Mi-ajunge sa intru 5 minute in biserica, sa vorbesc cu El, mi-ajunge sa imi fac rugaciunea seara si sa cred ca exista. Nu trebuie sa ma vada tot tramvaiul CAT DE CRESTIN SUNT EU, MI-AM FACUT CRUCE! Nu trebuie sa ascult ce behaie un popa imbuibat de tuica, mancare si bani si cu atat mai putin nu trebuie sa asculte el ce tampenii am facut. Comunicarea cu Dumnezeu se face direct cu el, popii nu sunt porumbei calatori. Ai prins ideea?


Lasă un răspuns

