21
Iun
09

iubitoare de telenovele

Amatoarele de telenovele sunt egoiste. Punct.

Aţi auzit discuţii de tipul „Vai, se termină <<Iubire infinită, nemaivăzută şi indubitabilă>>!” ? Doamnele acelea fără viaţă proprie regretă că se termină telenovela. Şi-ar mai dori câteva sute de episoade, ca să poată trăi dramele personajelor. Oribil!

Gândiţi-vă la bietul băiat din telenovelă: el luptă pentru iubire. E singur împotriva lumii. Suferă, încearcă, e umilit de bulangiul ăla care-şi bate joc de tipă, ia câteva bătăi şi, în general, are o viaţă infectă. Dar, în cele din urmă, luptătorul câştigă. Pune mâna pe tipa bună şi urmează să se-nsoare cu ea.

Acum intervine problema telenovelistei: „Nuuuuu! Nu vreau să se termine! Vreau să-l înşele! Să mai sufăr cu el, să văd cum luptă s-o recâştige si tot restul! Să spun că ea e o javră şi să-l iubesc pentru că are puterea s-o ierte!”. Urât. Îţi doreşti cu atâta ardoare să mai plângi puţin, încât nu-ţi pasă că şi bietul personaj are sentimente. Tot ce contează e să ai tu parte de emoţii negative şi să ai despre ce vorbi cu vecinele.

Şi să-ţi alimentezi fanteziile în care ai şi tu un astfel de iubit, nu un soţ care găseşte un meci de box mai excitant decât pe nevastă-sa goală.

4 Responses to “iubitoare de telenovele”


  1. 1 iupyyy
    Iunie 23, 2009 la 1:52 pm

    Eu aş spune că-s, mai degrabă, sadice.

  2. 2 Dog
    Iulie 1, 2009 la 7:04 pm

    Vezi, de aia imi place mie Tanar si nelinistit :))

  3. 3 RoleModelu
    Noiembrie 18, 2009 la 8:45 am

    Exista una acum care se cheama „Fara sani nu exista Paradis”. Ca strategie de marketing, mi se pare genial titlul, aproape ca vreau sa ma uit la ea :))

  4. 4 Jorel
    Noiembrie 30, 2009 la 1:28 am

    @RoleModelu, buna asta cu „Fara sani nu exista paradis”…cand am auzit titlul, pe loc am si cautat cand si pe ce post merge :))

    ca mare-mi fu dezamagirea, asta deja e alta poveste 🙂

    oricum, aceste „iubitoare de telenovele” sunt triste, si chiar nu le inteleg, ce e asa frumos in a -ti dori sa plangi pentru suferintele altuia? ma depaseste, recunosc :))


Lasă un răspuns

