17
Iun
09

Natural shit

N-am chef să scriu mult, aşa că mă rezum la a-mi exprima părerea cu privire la cei care afirmă că beau sucuri naturale cumpărate de pe piaţă: sunteţi proşti, oameni buni! De remarcat că, până-n momentul de faţă, am întâlnit mai mult fete care consideră că beau sucuri naturale, aşa că adaptăm puţin: sunteţi proaste, scumpele mele!

Atenţie: suc natural = suc rezultat din stoarcerea fructului respectiv. Fără conservanţi, fără îndulcitori, fără dioxid de carbon. Deci, dacă vezi pe etichetă altceva decât „suc natural de portocale” (de exemplu), nu bei suc natural. Dacă vezi pe etichetă „conţinut de suc de … : x%”, unde x este mai mic decât 100, nu bei suc natural. Chiar dacă reclamele mă contrazic, te asigur că am dreptate. Cea mai bună dovadă: eu nu încerc să-ţi vând nimic. Ei vor să te facă să crezi că e bine să le cumperi produsul, întrucât este la modă să consumi chestii naturale.

Nu că te-ar omorî produsele nenaturale. Generaţia mea a consumat toate E-urile şi toate bacteriile posibile şi, ca să vezi, n-avem nici pe dracu’. Beam apă unul după altul din aceeaşi sticlă, consumam produse pline de chimicale (că altele nu prea se găseau) si jucam fotbal printre garaje, unde unul îşi vopsea maşina, altul îşi testa motorul de Dacie şi umplea atmosfera de noxe… suntem vii! Şi, pe lângă faptul că suntem vii, n-am suferit mutaţii.

Şi acum, când beau Pepsi, râd de cei care-ncearcă, în disperare de cauză, să trăiască sănătos… consumând diverse chestii despre care producătorii spun că aduc savoarea si prospeţimea naturii la tine-n casă. Eu mă otrăvesc conştient, iar „otrava” nu e mai puternică decât dac-aş crede că, de fapt, e benefică pentru organism.

3 Responses to “Natural shit”


  1. Iunie 18, 2009 la 11:15 am

    „Generaţia mea a consumat toate E-urile şi toate bacteriile posibile şi, ca să vezi, n-avem nici pe dracu’.”

    daca per total iti dau dreptate, aici da-mi voie sa te contrazic… s-au inmultit cazurile de cancer, si deocamdata generatia noatra n-a ajuns inca la varsta la care aceasta boala ataca. pentru ca mai toate E-urile sunt cancerigene.

  2. 2 Teo
    Iunie 18, 2009 la 4:27 pm

    Corect. Acesta e un aspect pe care nu l-am luat în calcul.

  3. 3 RoleModelu
    Noiembrie 19, 2009 la 7:36 pm

    Esti fumator. Oricum faci cancer, macar baga E-uri grupa mare cat mai poti.


Lasă un răspuns

