12
Iun
09

Adio, dar rămân cu tine

Care dracu’ e logica aflată la baza posesivităţii post-relaţie? „Nu mai sunt cu tine, dar faptul că ţi-o tragi cu altele demonstrează că eşti un porc şi că nu ţi-a păsat niciodată de mine!”. Sau „… şi curva aia de care m-am despărţit acum 2 săptămâni s-a şi combinat cu unul… bă, ce curve sunt femeile!”.

Trebuie să fii bătut în cap sau să crezi în filmele de la Hollywood (cam acelaşi lucru, daca mă gândesc mai bine) ca să te-aştepţi ca persoana de care te-ai despărţit să se călugărească în loc să-şi vadă de viaţă. Şi trebuie să fii complet idiot ca să crezi că persoana aia-ţi datorează fidelitate după despărţire.

Ne place să credem că suntem destul de importanţi încât să marcăm vieţile altora. O porţie de realitate: da, o să şi-o tragă cu alta. Da, o să şi-o tragă cu altul. Nu, nu se va simţi vinovat(ă) şi nu te va regreta până la sfârşitul vieţii. Trezeşte-te!

Mie mi se rupe de ce fac fetele cu care m-am culcat de-a lungul timpului, incluzându-le şi pe cele cu care-am fost cuplat. De ce-ar trebui să-mi pese? Şi de ce-ar trebui să mă afecteze conştiinţa faptului că ele şi-o trag acum cu alţii?

Pe de altă parte (într-o situaţie ipotetică), de ce-ar trebui să mă satisfacă ideea că o tipă cu care-am avut treabă nu mai are deloc încredere-n bărbaţi/suferă după mine şi la 2 ani după despărţire şi nu poate avea o relaţie din cauza asta? Am făcut ceva măreţ? Nu, am futut viaţa cuiva. Şi trebuie să fii un mare frustrat ca să te facă fericit o astfel de „realizare”.

1 Response to “Adio, dar rămân cu tine”


  1. 1 RoleModelu
    August 16, 2011 la 4:11 am

    Si tu acum, creste un pic pipota la faze d-astea 😉


Lasă un răspuns

