04
iun.
09

vin europarlamentarele

Haideţi să ni se rupă.

Nu-mi plac personajele pozitive din filme. Strică toată distracţia. Şi câştigă mereu. Nu poţi să pregăteşti şi tu un amărât de bombardament nuclear care-ar omorî 99% din populaţia Terrei (cât de frumos sună!), că vine un pârlit de membru Delta Force şi-ţi strică planurile. Sau un terminat de… orice, care se găseşte în mijlocul evenimentelor şi, în loc să caute un buncăr, se bagă-n seamă şi găseşte butonul de anulare cu exact 3, 16 secunde înainte de lansarea rachetelor. Deci, să fie clar: moarte regizorilor de filme de mâna a 14-a şi eroilor de ocazie!

Am decis să-mi fac partid. Se va numi Alianţa pentru Mordor şi va depune eforturi în direcţia adoptării de pedepse mai grele pentru hoţii de bijuterii (inele, în mod special). Nu vom accepta membri mai scunzi de 1,55 şi sloganul va fi „Muie Frodo!”.

Detest politicienii care menționează că sunt creştini. Nene, poți să te-nchini şi la sticla de bere (mi-aş găsi și eu un frate) sau la flegmele de pe ziduri, că pe mine mă interesează obiectivele tale. Şi te votez indiferent de prietenul tău imaginar. Deci, dacă ai cuvântul „creştin” pe vreun afiş electoral, îţi doresc să fii exilat în Iran şi să-ţi tatueze cineva „I love America” pe meclă.

Mă enervează faptul că există Partidul Ecologist. Mamă, ce politicieni! Nişte iubitori de copaci care vor să fie votaţi. În primul rând, am văzut, în urmă cu nişte luni, cel puţin un afiş care ne îndemna să punem ştampila pe ei. Deci, fakerii omoară copaci ca să-şi facă reclamă! Pe de altă parte, nu-i suport pe oamenii care se poartă de parcă marea problemă a ţării ar fi lipsa copacilor. Cică trebuie să ne gândim la viitor. Ca idee: mie nu-mi pasă de oamenii care vor trăi peste 300 de ani. Eu vreau să văd câţiva politicieni băgaţi în celulă cu nişte băieţi cât uşa şi care-au început să-şi exploreze latura homosexuală. Pe Geoană în mod deosebit. La cât e de prost, ia şi bătaie de 3 ori pe zi. Deh, sclavul sexual trebuie frăgezit.

Să nu uit:

Votaţi-l pe Seniorul Întunericului! Nu este creştin, nu este ecologist, vrea să vă ardă casele şi să vă ducă-n sclavie. O viaţă nouă, împreună.


1 Răspuns to “vin europarlamentarele”


  1. 1 RoleModelu
    noiembrie 27, 2009 la 12:05 am

    Eu am lucra acolo. Am fost in comisie. Am votat-o pe Elena, ca e buna.


Lasă un comentariu