29
Mai
09

cum seduci o floare când eşti o legumă

Apropo de articolul meu despre articolul lui Laby (pardon, Varby): Raluca, autoarea comentariului kilometric, mi-a sugerat să mă uit la comentariile terminatului. Aşa am descoperit că

Salut Gaby,

“Garofita” m-a ajutat la compunerea articolului…

Permiteţi-mi să nu mă abţin: HAHAHA! Pentru că…

1. Varby ne învaţă cum să ne combinăm;

2. Garofiţa îl învaţă pe Laby (pardon, Varby) ce să ne-nveţe (sper că n-aţi luat în serios acel „m-a ajutat”);

3. Varby e sclav.

Din 1 şi 2 rezultă 3. Din 3 rezultă doar că Barbie (pardon, Varby) este mai sclav decât credeam. Mă-ntreb cine-a avut ideea cu alea 20 de întâlniri: el (şi a insistat, iar fata s-a gândit că nu strică un fraier la casa omului) sau ea, caz în care ideea a fost, de fapt, ordin?

În fine, Furby consideră că aşa combini fetele de valoare. Ei bine, fetele de valoare nu se uită la telefonul tău şi nu acceptă să le plăteşti la primele 20 de întâlniri. Sau, dacă sunt fete de valoare şi puţin lipsite de scrupule, vor profita de prostia ta şi te vor pune să le duci doar în locuri scumpe. Oricum, un nou raţionament:

1. Barbie (pardon, Varby… ce dracu’ am?!);

2. Garofiţa a acceptat (pentru că, altfel, nu apărea regula), dar nu l-a pus s-o ducă-n locuri scumpe (altfel, regula ar fi fost „Plăteşte numai tu la primele 20 de întâlniri şi du-o numai în locuri selecte.”).

Din 1 şi 2 şi din ce-am scris eu chiar înainte de datele problemei rezultă că Garofiţa nu este o fată de valoare, ci se potriveşte perfect cu Laby. În sensul că amândoi sunt proşti făcuţi grămadă.

Ca fapt divers, cine credeţi că beneficiază de „nu te certa cu ea, lasă de la tine” şi „fă-i întotdeauna complimente”? Bolta pe care-o purta Atlas pe umăr era uşoară faţă de papucul de pe mecla lui Furby. Dar el zice că e normal.Garofiţa e o fată de valoare. Staţi să râd puţin.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

10 minute mai târziu: gata, am râs.

Încă 2 chestii:

I. Richard la care se referă Raluca în comentariul ei este acest Richard:

S-a afirmat aici. Eu am fost sursa de inspiraţie pentru personaj. Creatorul nu ştie, dar asta nu contează. Adulaţi-mă!

II. Raluca începe să scrie pe blog. E rea (pentru că umblă cu mine) si sunt mândru de ea. Prima contribuţie: ideea pentru titlul acestui post.

Tot de la Raluca:

Oare Varby a aplicat regulile alea cu Garofiţa sau le-a aplicat ea cu el?

4 Responses to “cum seduci o floare când eşti o legumă”


  1. 1 dolanescu
    Mai 31, 2009 la 1:45 pm

    as dori sa stiu si eu mai multe despre cum cuceresti o fata vegetariana
    cine este laby ? are un cabinet pe undeva ? multumesc anticipat

  2. 2 RoleModelu
    Noiembrie 28, 2009 la 8:15 am

    Garofita + Vraby + 30 de ani = bugetari, venit pe familie cumulat 200-250 ron, rate la altex, credit la banca, apartament cu 2 camere in Ferentari, telefoane Nokia 1100, 5 copii, dragoste eterna

  3. Noiembrie 28, 2009 la 5:55 pm

    furby, ah… barby.. kkt laby… bagami-as varby. Whiu a iesit. Deci da, acest personaj poate fi gasit de obicei prin locurile „hip” din imprejurimi, unde va fi intotdeauna la datorie intreband blonda cu bani si X5 care vrea prajitura cu cafea, cata cafea vrea sa ii puna peste prajitura. So yeah.. incearca o cafenea, o cofetarie.

    And punch him in the face, nu de alta dar altceva n-are.

  4. 4 RoleModelu
    August 16, 2011 la 3:54 am

    Lol, epic comment-ul lui dolanescu.


Lasă un răspuns

