27
Mai
09

nu-l înghit pe smiley

Este frumuşel si cântă. Este iubit de piţipoance şi este cam gay. Este adulat de penali şi este tot gay. Cântă şi apare la TV. Şi, ocazional, îşi dă cu părerea. Şi apare în reclamele de la Vodafone. Şi e ocupat cu gura cuiva. Şi femeia lui şi-o trage cu altul şi el caută sprijin moral la Uzzi. Şi e trendy. Cântă. Am menţionat că mi se pare gay?

Cine dracu’ l-a inventat pe Smiley? Moga? CRBL? Propun să-i ardem pe rug pe toţi trei. Eu construiesc rugul. Cine aduce paiele? Cine adună oameni care să strige şi să se distreze? S-o facem în stilul Inchiziţiei.

2 Responses to “nu-l înghit pe smiley”


  1. 1 RoleModelu
    Noiembrie 28, 2009 la 8:04 am

    Eu aduc micii si berea. CRBL, Moga, Smiley si nu uita de Alex si Puya. Ce ti-e 3 ruguri, ce ti-e 5? Completez eu partea aia in plus de benzina necesara. Sau o facem fara benzina sa arda incet si sa ii auzim cu urla? :X

  2. 2 yuki90
    Februarie 13, 2014 la 12:52 pm

    esti prost ai ramas in evul mediu cu gandirea legat de chiestia asta pe rug , esti dus cred ca ai ramas in secolul 19 -20 poate vai de pula ta


Lasă un răspuns

