25
Mai
09

Varby e veşnic… la fel ca prostia (educativ)

Neavând altceva mai bun de făcut, am căutat pe Google „cum să seduci fete”. Am dat peste articolul ăsta.

În primul rând, Varby m-a asigurat că şansele de a-mi face prietenă au crescut deja cu 40%. Pentru că-i citesc sfaturile. 40% în general? Sau 40% din şansele pe care le aveam înainte? Să spunem că, înainte să dau de frec… blogul tău, aveam şanse de 10%. Acum am şanse de 50% sau de 14%? Viziunea mea asupra vieţii şi experienţa în domeniul relaţiilor interumane mă determină să-nclin spre varianta a doua. Ia să vedem ce mi-a atras atenţia…

Fii prietenos si mereu zambitor. Toate fetele apreciaza baietii de treaba.

Cei mai mulţi băieţi pe care fetele-i consideră „de treabă” aud foarte des „sunt convinsă că o fată va fi într-o zi foarte fericită cu tine, dar eu te văd doar ca pe-un amic”.

Ai incredere in tine si comporta-te natural.

Dacă ai încredere în tine, te comporţi natural. Dacă n-ai încredere in tine, articolul ăsta este complet inutil (nu că n-ar fi oricum).

Un barbat are 3 accesorii:portofelul(sa fie din piele si sa ai mereu 50 de lei in el), ceasul(sa fie unul serios original de 300-800lei) si telefonul(unul slim cu camera foto si baterie buna 500-1000lei). Daca ai lucruri mai scumpe vei fi catalogat drept snob sau “baiat de bani gata” si vei deveni tinta furturilor, daca costa mai putin nu iesi in evidenta. Sub nici o forma nu iti lua lanturi, cercei sau piercing!

Din câte-am înţeles, ai nevoie de lucruri scumpe ca să te bage lumea-n seamă. Acest tip de gândire este un motiv foarte bun să-ţi trag una peste faţă cu lanţul pe care mi-ai spus să nu-l cumpăr. Concluzie: lanţul nu e cool, dar e util, cocalar mic.

Prima chestie dupa ce saluti o fata este sa ii faci un compliment(ex:Imi place cum ti-ai asortat lucrurile/Te-ai tuns? Iti sta bine!). Nu te contrazice si nu jigni!
Nu uita, acea fata tine mult la vestimentatia, principiile si hobbyurile ei.
Asa ca tot ce face in aceste domenii merita felicitat.

Corect. Este cel mai bun lucru pe care-l poţi face, pentru că e posibil să ţipe dacă-i tragi pantalonii jos şi-ncepi s-o pupi în cur la propriu.

Intalneste-te cu cat mai multe fete(nu deodata). Vei capata incredere in tine, vei afla cum gandeste o fata si vei castiga experienta in relatiile urmatoare.

Cum mama dracului să câştigi experienţă în privinţa relaţiilor din ieşiri în oraş? Şi de ce să nu ieşi cu mai multe deodată? Ai vreo obligaţie faţă de una anume?

Am aflat cum ne combinăm, acum să vedem cum o păstrăm:

Nu o insela si fii sincer. Poarta-te frumos si cu celelalte fete dar nu flirta.

Exact. Las-o doar pe ea să flirteze. Tu fii cuminte şi vei putea, cât de curând, să-ţi cauti alta.

Evita certurile si lasa si de la tine.

Nu e mai bine să te şi castrezi?

Nu o forta sa faca sex. Ofera-i placere intai ei fara sa ai pretentii sau cereri!

Sunt de acord cu „n-o forţa să facă sex”… şi atât. Ceea ce-nseamnă că ea n-ar trebui să comenteze când fac sex cu altele. Dar, dacă vrea cineva să fie sclavul fetei şi să stea pe gioco di mano, n-are decât sa-l asculte pe Varby.

Convinge-i pe parintii si prietenele ei ca esti un tip de treaba

Mi se rupe de prietenele ei şi de părinţii ei. Chiar vrei să-mi spui că trebuie să fac pe plac tuturor?

Fa-ti cu ea planuri de viitor optimiste si frumoase(ex:Vom trai intr-o vila cu piscina. Cati plozi crezi ca o sa avem?)

Dacă faci prostia asta, măcar ţine planurile pentru tine.

Şi bomboana de pe colivă tort: cum să devii Don Juan.

De Valentine’s Day ofera un trandafir fiecarei colege si o scrisoare personalizata in care scrii intr-un mod mai special de ce o apreciezi.

Mă fut în Valentine’s Day şi-n tot ce reprezintă, de la prostia umană la mania de a consuma rahaturi. În altă ordine de idei: tu chiar ai fost destul de tâmpit încât să faci aşa ceva?!

Plateste numai tu la primele 20 de intalniri.

No shit, faraon al donjuan-ismului care te afli. Eu nu consider c-aş avea vreo obligaţie faţă de-o tipă doar pentru că iese cu mine, deci nu văd niciun motiv pentru care să-i plătesc. Poate la prima, pentru că eu am invitat-o… dacă am chef. Dar douăzeci? Presupun că nu e cazul nici să deschizi discuţia despre sex în primele… 6 luni?

Comporta-te ca prietenul cel mai bun fara a fi catalogat drept fratele cel mare.

Ai gândit înainte să scrii inepţia asta?

Nu fii disperat. Lasa fetele sa vina la tine

Tu realizezi că fraza asta se bate cap în cap cu 50% din restul articolului?

Dacă-i urmează cineva sfaturile, să-mi spună şi mie cum a mers.

6 Responses to “Varby e veşnic… la fel ca prostia (educativ)”


  1. Mai 26, 2009 la 7:36 am

    Salut Teo. In primul rand trebuie sa te gandesti ce fel de fete vrei sa agati. Multe fete se cupleaza cu baiatul smecher si nu ai nevoie de nimic din articolul meu pentru a le cuceri.
    Stiu fete care se dau in vant dupa persoane care vorbesc vulgar si le trateaza ca pe niste curve dar consider ca fetele cu adevarat valoroasa sunt cele cu mult bun simt si care isi doresc mai intai sustinere morala si apoi dragoste.
    Daca consideri ca tu esti mai versat in tehnicile de seducere a fetelor astept sa ne impartasesti ideile intr-un articol.

  2. 2 Teo
    Mai 26, 2009 la 7:58 am

    Salut, Varby.

    Am mai auzit din partea multor băieţi partea cu „fetele cu adevărat valoroase”. Până şi ele au nevoie de un bărbat, iar cel care le pune pe bănci trandafiri şi le face complimente gratuite nu aduce a bărbat, ci a căţeluş. Plus că emană disperare.

    În al doilea rând, susţinere morală poate oferi şi cea mai bună prietenă. Vrei să fii cea mai bună prietenă sau tipul care şi-o trage cu o fată?

    Nu e rea ideea ta, poate voi scrie ceva pe tema asta.

  3. 3 Raluca
    Mai 29, 2009 la 10:53 am

    Aia cu primele 20 de intalniri mi se pare fantastica :)). Si dup-aia tot tipii care urmeaza sfaturile astea vin cu frustrari de genul „toate femeile sunt materialiste”.
    Da’ uite pentru ca ma simt generoasa azi si plictisita si nu am chef de fiscal iar Bogdan e la munca pentru a o intretine pe materialista de mine :)) o sa comentez si eu o parte din articolul asta. Asa, ca sa vezi punctul meu feminin de vedere pe care nu il apreciezi la adevaratul potential 🙂

    1) Fii prietenos si mereu zambitor. Toate fetele apreciaza baietii de treaba => Acum na, sa nu o ducem la extreme ca nu e bine sa fii iceberg si inabordabil pt ca nasul tau e pururi in ceruri si ai standardele ridicate dincolo de nori, tu fiind virgin si neexperimentat in general. As inlocui sfatul asta cu „Fii relaxat si prietenos si NU ii da senzatia ca e centrul universului tau” (chiar daca esti mort dupa ea de n ani cum mai stim noi lume)

    2)Ai incredere in tine si comporta-te natural=> Bai, sa definim naturalul asta. Daca tu esti WOW addict, eu zic sa nu te porti natural ci sa incerci sa intri in normalitate one way or the other. Dar da, sa ai incredere in tine, in Dumnezeu si in Richard.Si in legalizarea unor substante mai obscure asa.

    3)Un barbat are 3 accesorii:portofelul(sa fie din piele si sa ai mereu 50 de lei in el), ceasul(sa fie unul serios original de 300-800lei) si telefonul(unul slim cu camera foto si baterie buna 500-1000lei). Daca ai lucruri mai scumpe vei fi catalogat drept snob sau “baiat de bani gata” si vei deveni tinta furturilor, daca costa mai putin nu iesi in evidenta. Sub nici o forma nu iti lua lanturi, cercei sau piercing!=> Absolut deplorabil. Si ma mai si amuza comentariul lui Varby cum ca e vba de fete profunde si de sustinere morala. Mai nene, tu chiar faci pe prostul sau nu iti dai seama cat de cu nuca-n perete ai putut sa o dai aici. Auzi, fete profunde si portofelul gros. Bine ca nu ai zis de quasicunoscuta replica „Sunt inalt pentru ca stau pe portofelul meu” ca se potrivea aici.

    4)Prima chestie dupa ce saluti o fata este sa ii faci un compliment(ex:Imi place cum ti-ai asortat lucrurile/Te-ai tuns? Iti sta bine!). Nu te contrazice si nu jigni!
    Nu uita, acea fata tine mult la vestimentatia, principiile si hobbyurile ei.
    Asa ca tot ce face in aceste domenii merita felicitat => Prin urmare, daca e necrofila, trebuie felicitata. Orice gust extrem de stupid trebuie apreciat. Dar in fine, admitem ca fata e chiar proasta si nu vede cat de cusute cu ata alba sunt complimentele tale. Ce o sa faci, o sa o apreciezi si aprobi si cand iti va spune „Stii puiu, prea avem aceleasi gusturi si eu caut diversitate”?

    5)Intalneste-te cu cat mai multe fete(nu deodata). Vei capata incredere in tine, vei afla cum gandeste o fata si vei castiga experienta in relatiile urmatoare => Da, e bine sa iesi din pestera si sa descoperi lumea in general. Tot nu pricep ce experienta o sa capeti la pat de exemplu doar datorita faptului ca stii sa faci un compliment. Da poate iti cresc anumite extremitati si nu stiu eu. Vba aia, marimea conteaza.

    6)Nu o insela si fii sincer. Poarta-te frumos si cu celelalte fete dar nu flirta => Hmm, aici as zice ca e bine sa flirtezi pentru ca fata sa nu creada ca te are la cheremul ei. Asa, mai munceste si ea in relatia aia si e mai interesata de tine. Altfel, ce mi-esti tu, ce mi-e sifonierul, cam tot aia ca valoare sociala.

    7)Evita certurile si lasa si de la tine => Cred ca toate studiile serioase despre relatiile umane recomanda discutiile deschise si certurile intense in locul frustrarilor cumulate si al refularilor. Da parca regula asta se bate in cap cu nr. 6 . Adik, ori esti sincer si cauzezi o cearta, ori tii in tine si eviti cearta. A dar se bate in cap si cu regula ailalta cu a o complimenta mereu, desi nu poti fi sincer mereu cand faci asta. Uof, ma confuzeaza teribil regulile astea. Nu stiu ce sa mai aplic ca sa fiu tru.

    8)Nu o forta sa faca sex. Ofera-i placere intai ei fara sa ai pretentii sau cereri! Oferiti-va placere reciproc. Punct si virgula. Nu e nimeni sclav la galere si nimeni imparat.

    9)Convinge-i pe parintii si prietenele ei ca esti un tip de treaba. Convinge-o pe ea. Vezi cum faci sa pastrezi aparentele si sa fii complet sincer at all times (ironie, ironie, sarcasm)

    10)Fa-ti cu ea planuri de viitor optimiste si frumoase(ex:Vom trai intr-o vila cu piscina. Cati plozi crezi ca o sa avem?) => Vai de capul meu! As fugi mancand pamantul :)). E dragut sa planifici in ideea ca e iunie si sa va ganditi unde petreceti vacanta dar de aici pana la ce o fi peste 10 ani….Zi-i tu de plozi si sa vezi cum iti face unul daca tot te arati doritor.

    11)De Valentine’s Day ofera un trandafir fiecarei colege si o scrisoare personalizata in care scrii intr-un mod mai special de ce o apreciezi => Urasc sarbatoarea aia dar oricum. E dragut sa faci de 1-8 martie o chestie gen sa dai un sms colegelor dar mai mult nu. Ever

    12)Plateste numai tu la primele 20 de intalniri => bwhahahahaha*2. Daca regula asta devine universala inseamna ca am avut dreptate cu sclavia barbatilor intr-un viitor apropiat.

    13)Comporta-te ca prietenul cel mai bun fara a fi catalogat drept fratele cel mare => Eu propun sa te porti ca tatal ei. Se stie de complexul Oedip/Electra si asa o sa vrea sa se futa cu tine.

    14)Nu fii disperat. Lasa fetele sa vina la tine => Corect. Fii doar fara demnitate.

    Cred ca Radu scotea un ghid mai bun :)). Altul f experimentat si cu principii in relatii

  4. 4 Dog
    Mai 29, 2009 la 9:32 pm

    Pertinent raspuns, Raluca.

    Vraby, se ocupa teo sa te jigneasca, nu ma ocup eu de treburi de astea, dar, pe bune acum, ai reusit tu sa seduci pe cineva urmand pasii din ghidul tau? Cred ca, in cel mai bun caz, te-ai transformat in catelus..sau, vorba aia..poate ai fost la curve da nu stii tu :))

    Numai bine!

  5. 5 RoleModelu
    Noiembrie 28, 2009 la 8:02 am

    Am citit si eu mirobolantul articol, am incercat sa las comment, nu stiu daca am reusit, asa ca profit de acest post si de comment-ul lui Vraby sa ii transmit ceva, cu speranta ca va citi acest lucru. Vorbind cat se poate de sincer si de serios:
    1. Cati ani ai?
    2. In momentul de fata tu ai prietena?
    3. Parintii tai sunt cumva fosti securisti? (Presupunand ca raspunsul la 2 e „da” si presupunand ca tu ai platit primele 20 de intalniri)
    4. Numele de alint al prietenei tale este „Da, doamna” sau „Your wish is my command” cumva?
    5. De cate ori te masturbezi pe saptamana? (Sunt 99% sigur ca nu ai facut sex si acel 1% il pastrez pentru ca exista alcool pe lumea asta si cine stie ce noroc te-o fi lovit…)
    6. Cati cai se pot ihama maxim la o caruta?

    Astept raspunsurile, pana atunci ma duc sa imi vand un picior ca sa imi iau un telefon slim si sa pot sa platesc urmatoarele 20 de intalniri cu o tipa, ca, deh, nu am ce altceva sa fac cu banii.

  6. 6 RoleModelu
    Ianuarie 7, 2010 la 11:08 pm

    Cica si-ar fi inchis blog-ul :))


Lasă un răspuns

