24
Mai
09

Sună sau mă transform în Hulk şi nu-ţi mai dau premii!

Azi noapte, concursul cu premii de pe Kanal D a avut audienţă… cam din 5 în 5 minute (nu bag mâna-n foc că s-a mai uitat cineva în afară de mine, dar, tehnic, a avut audienţă). O admir pe domnişoara maimuţica a cărei faţă nu denotă nici măcar prostie. Câtă răbdare-ţi trebuie ca să stai 30 de minute şi să te rogi de oameni să sune, în timp ce te holbezi la o cameră? Vă spun eu: trebuie să ai creierul aproape mort şi să funcţionezi din inerţie.

Nu ştiu ce s-a-ntâmplat mai departe, că m-am plictisit să tot revin, dar n-aş paria c-a sunat cineva. Câteva fraze memorabile:

1. „Doamnelor şi domnilor, cunoaşteţi foarte bine această ţară. Trebuie doar să sunaţi şi să-mi spuneţi numele ei, iar eu vă voi premia! Nu mai este amuzant, ci ridicol, chiar nu ştie nimeni răspunsul?!”

2. „Nu vreau s-ajungem în acel punct penibil în care … bla bla bla” (eu cred c-a ajuns în acel punct în momentul în care-a intrat în emisie)

3. „Este numele unei ţări, începe cu R şi se termină cu A. Şi dacă sunaţi şi spuneţi că e Rwanda, nu pot să vă premiez!!!”

4. „Chiar vreţi să plec?! Poate c-ar trebui să plec. Stau aici şi vreau să vă dau nişte premii EXTRAORDINARE şi voi nu vreţi?! Sunt 600 de RON, o sumă pe care N-O PUTEŢI IGNORA!!!”

5. „Eu sunt tot aici, dar nu vreau să vă mai văd, pentru că sunt prea supărată pe voi! Pur si simplu nu vreau să vă mai văd. Puteţi să mă faceţi să-mi schimb atitudinea doar sunând şi spunându-mi numele ţării!” (ieşise din cadru micuţa).

Da, băi, chiar! Nu ştie nimeni? Era de forma R _ _ Â _ _ A. Chiar nu realizaţi că pierdeţi nişte premii de la mama lor? Nu fiţi fraieri! Trimiteţi SMS-ul ăla de 1.19 Euro, răspundeţi întrebărilor pe care le veţi primi tot prin SMS (ca fapt divers: tot voi plătiţi SMS-urile primite), participaţi la tragerea la sorţi şi poate intraţi în direct!

Fata de la Kanal D are nevoie de voi!

1 Response to “Sună sau mă transform în Hulk şi nu-ţi mai dau premii!”


  1. 1 RoleModelu
    Noiembrie 29, 2009 la 11:38 pm

    Despre ce tara tot vorbiti, ma, acolo?


Lasă un răspuns

