18
Mai
09

Iar nu mă pot gândi la un titlu

Maria este regina curăţeniei.

În cea mai recentă reclamă e la cofetărie. Prietena ei îşi bagă (ca vaca, aş putea spune) mâneca în crema prăjiturii. Maria, calmă cum o ştim, o linişteşte şi scoate o cutie de Bonux. N-am înţeles dacă ideea era să-i ceară ospătarului un lighean cu apă călduţă şi un foen (ca să spele pe loc si să usuce) sau urma să-i tragă o cutie-n cap, în scopul de-a o-nvăţa să fie mai atentă. Sau, cine ştie, poate că petele ies singure numai când văd cutia de Bonux.

Altceva mă frapează: Maria face de ani de zile reclamă la Bonux si încă are prieteni care nu-l folosesc. Eu n-aş ţine legătura cu astfel de fraieri. Adică, vă spun de n ori că Bonux reprezintă eficienţa palpabilă şi voi continuaţi să folosiţi un detergent obişnuit? Sau să n-aveţi în poşetă o cutie de detergent? ‘R-aţi ai dracu’ de dobitoci sfidători!

Apropo, mă enervează faptul că nu există detergent obişnuit. Vreau să văd şi eu la magazin o cutie pe care să scrie „Detergent obişnuit. Nu scoate cele mai frecvente 99 de pete, nu are particule inteligente, nu seduce ţesătura ca s-o convingă să se despartă de mizerie şi este mai scump decât orice detergent şmecher.”.

În altă ordine de idei: azi, pe la ora 12, nişte cretini de la Asociaţia „Salvaţi Bucureştiul” protestau împotriva demolării unei clădiri de pe Strada Grădina Icoanei (n-au folosit cocktail-uri Molotov, din păcate). N-am înţeles ce mama lor de proşti încercau să salveze, din moment ce clădirea era deja demolată în proporţie de peste 90%. Sperau să nu se demoleze ce rămăsese? Şi să pună o placă din marmură pe care să scrie: „Noi, eroii de la Asociaţia „Frecaţi Piciorul de Lemn” am salvat acest fragment de zid. Suntem eficienţi. Sponsorizaţi-ne!” ?

Aştept înfiinţarea Asociaţiei „Salvaţi urangutanii stresaţi”. Aşa, de chestie. Nu contează că n-ar avea ce face. Sau, cine ştie, poate pune Grădina Zoologică mâna pe vreun urangutan şi dă membrilor Asociaţiei motiv să se-adune zilnic în faţa cuştii şi să protesteze. Ca să-l mai streseze puţin.

1 Response to “Iar nu mă pot gândi la un titlu”


  1. 1 RoleModelu
    Decembrie 4, 2009 la 9:28 am

    Maria e si saraca, daca ai observat. Si destul de uratica. Si foarte instabila din punct de vedere al circumstantelor in care o vedem (loc de munca, familie, prieteni). Crezi ca se poate sa fie un personaj de reclama si atata tot?!


Lasă un răspuns

