14
Mai
09

Say „YES” to violence

Violenţa e mişto în unele momente.

Adică, în acele momente în care mă uit la gâtul unui necunoscut. Mă uit şi-mi imaginez cât de amuzant ar fi să binecuvântez acel gât cu un cot. Sau cu un pumn. O directă sau un croşeu, depinde de gât. Şi cât de artistic s-ar zvârcoli posesorul respectivului gât.

Sau să-i expediez tipului de lângă mine un pumn în gură şi să-i spun că simţeam nevoia să fac puţină gimnatică, dar nu l-am văzut. Da, era în faţa mea, dar nu l-am văzut. Virusurile sunt în faţa lui, dar nu le vede. Deci, de ce crede c-ar fi trebuit să-l văd eu? Virusurile nu sunt suficient de importante încât să le vadă, el nu e suficient de important încât să-l văd.

Dar se uita la mine şi eu mă uitam la el, deci, teoretic, este imposibil să nu-l fi văzut. Aşa, şi? Am crezut că e o halucinaţie. El mi-a văzut privirea de psihopat şi s-a gândit că, probabil, i se pare. El şi-a subestimat intuiţia (care-i spunea că probabilitatea de-a lua una-n bot a depăşit cotele de atenţie), în timp ce eu am eliminat posibilitatea ca-n faţa mea să se afle o fiinţă în carne şi oase, deoarece am foarte des halucinaţii şi vreau să nu mă las dominat de ele. Eu sunt conştient că am unele probleme şi-ncerc să le depăşesc, în timp ce el nu cunoaşte precizia propriei intuiţii. A cui vină este mai mare?

Eu am crezut că individul este şaman şi-ncearcă să-mi fure sufletul privindu-mă. El a văzut privirea mea, dar s-a gândit că este foarte puţin probabil să primească din senin… ahm, veşti proaste. Într-adevăr, ambele situaţii erau la fel de puţin probabile. Dar, aparent, eu sunt mai prevăzător.

3 Responses to “Say „YES” to violence”


  1. 1 kth1704
    Mai 15, 2009 la 10:40 am

    Esti psihopat…(in cazul in care n-ai copiat textul)…dar esti un psihopat amuzant :))

  2. 2 Catalin
    Mai 15, 2009 la 12:27 pm

    Cat se poate de adevarat… Cred ca sentimentul asta ne incearca pe toti, la un moment dat. Si eu de multe ori imi imaginez masele zburand in reluare din cura aluia care asculta manele in tramvai sau care e cu gasca pe strada si mananca in gura mare mai mult cacat decat o vitanja. Mai pe scurt ar trebuii sa zic: ” You are not alone ! „

  3. 3 RoleModelu
    Decembrie 8, 2009 la 10:19 am

    Vezi post-ul cu „sansele matematice ii incalzesc pe fraieri”. Am descoperit bresele din blog-ul tau! L-)


Lasă un răspuns

