11
Mai
09

Nu mă pot gândi la un titlu

Voi aţi văzut cât de bine sunt păzite băncile de la noi? Dac-aş vrea sa jefuiesc o bancă, aş proceda în felul următor: mi-aş pune pe faţă o mască de carnaval (o veveriţă zâmbitoare sau ceva asemănător), aş intra, i-aş trage un pumn în gură lu’ nenea care-o face pe paznicul şi aş merge la ghişeu să-i spun domnişoarei că doresc să fac o retragere mai consistentă. Apoi, aş pleca (mare surpriză).

Pentru că s-a constatat o oarecare lipsă de eficienţă a burtoşilor/batrânilor aflaţi în post de paznic, propun unele soluţii alternative:

1. un şanţ cu apă (preferabil cu crocodili) la intrarea-n bancă. Podul va fi coborât prin apăsarea unui buton de către personalul băncii. Din câte-am auzit, tipul din Pitfall a câştigat mulţi bani din vânzarea jocurilor cu el însuşi şi nu se gândeşte să jefuiască o bancă;

2. câteva capcane în podea. Nimic pretenţios, doar nişte trape care se deschid şi-ţi asigură aterizarea pe vârfuri de suliţe. Care sunt şansele ca un fachir să vină să jefuiască o bancă?

3. suliţe care zboară din pereţi. La apăsarea unui buton de către domnişoara de la ghişeu, preferabil, dar merge şi un mecanism care să se activeze în momentul în care calci într-un loc anume (facem mersul la bancă mai palpitant). Dacă este adoptată această soluţie, n-ar strica şi un comunicat de presă prin care banca respectivă să asigure mapamondul că nu ascunde niciun artefact. Altfel vine Indiana Jones şi pe el nu-l opreşte nicio capcană;

4. angajaţi-l pe Steven Seagal. S-ar putea să ceară un salariu măricel, dar face toţi banii. Am văzut eu pe Pro TV;

5. amplasarea unor cuiburi de mitralieră la stânga si la dreapta ghişeului. Şi, dacă tot ne distrăm, să existe în apropiere şi câteva grenade de fragmentaţie.

Sau jefuiesc eu banca. Tehnic, o bancă din care-au fost luaţi toţi banii nu mai poate fi jefuită. Serviciul standard include 3 jafuri pe săptămână şi, opţional, cafteală aplicată câtorva angajaţi, să dea bine-n ziare. N-am pretenţii la salariu mare, presimt ca mă voi baza pe „sporurile” primite de 3 ori pe săptămână.

Edit: mi-am amintit 2 chestii:

1. i-aş bate pe boii care scriu „comfortabil” în loc „confortabil”;

2. trebuie să fii cretin dincolo de limitele normale ca să crezi că-n limba română un om încrezător în sine se mai numeşte şi „confident”.

1 Response to “Nu mă pot gândi la un titlu”


  1. 1 RoleModelu
    Decembrie 10, 2009 la 9:46 am

    Dar mai avem muuulte exemple de retardism cronic acceptat din punct de vedere lingvistic. Ce zici de „Esti penal”, „Am decat o portocala” si „Lucrurile care le am…”. Mie-mi vor sangera urechile cat de curand din cauza cretinitatilor astora.
    Referitor la post-ul despre banca, cred ca orice ai face, nimic nu-l opreste pe Uzzi. E mic si rau.


Lasă un răspuns

