11
Mai
09

Mi-am găsit vocaţia

Mă fac ghengstarepăr. O să cânt despre ce fac eu in za hud cu ma hăumiz. Mă rog, despre ce făceam, că un ghengstarepăr are bani din muzică. Adică e un veritabil haslăr care face bani spunând cuvinte înţelepte despre cum pimpuia şi cum dragdilărea pe vremuri.

Să nu uitaţi: sunt un veritabil coldbladed chilăh. Şi un mare cap-chilăh. Şi un mare chilăh de orice, pentru că sunt al dracu’ de cold şi sick. De fapt, eram înainte chilăh, acum sunt doar sick, ca acum am săulgeăz care să-i mierlească pe ză bastăz care mă supără.

M-am gândit şi la un nume de scenă: Imbatabilul, intransigentul, inimitabilul, infailibilul ghengstăr omniscient care ştie mai multe decât toţi zeii şi toate spiritele din toate mitologiile şi religiile la un loc. Bine, nu ştiu cum dracu’ abreviez numele ăsta, aşa că mai am un ălias (nume de scenă, pentru profani): Esoteric G. „G” de la ghengstăr, băi fraierilor care nu ştiţi cum e laif in ză hud.

Şi, în premieră universală, primele mele versuri de pe primul meu album: „I walk around za hood with a gun in my hand/ I see yo sorry ass and salute you like Bang-bang”.

Uer ma nigăz at?!

2 Responses to “Mi-am găsit vocaţia”


  1. 1 Damnata
    Mai 14, 2009 la 3:11 pm

    IceSin, aici te ascundeai? =)))))

  2. 2 RoleModelu
    Decembrie 9, 2009 la 10:40 am

    Much respket


Lasă un răspuns

