14
Mar
09

Vaca, boul în devenire şi troleibuzul

Voi aţi observat că părinţii moderni sunt încântaţi când văd personalitatea de cimpanzeu a odraslelor? Or considera că e o dovadă de inteligenţă?

Să presupunem că ai un copil de… 10 ani (sau aşa ceva) care urlă în mijloacele de transport în comun, îi calcă pe picioare pe alţi călători şi nici prin gând nu-i trece să-şi ceară scuze (poate şi pentru că nu ştie c-ar trebui s-o facă), aruncă pe jos orice ambalaj/rest şi, în general, face tot ce vrea, când vrea, cum vrea. Tu te uiţi la el, plin de mândrie şi afişând o expresie care exprimă următoarele gânduri: „Ei, e mic, ce să-i faci… dar se vede că este inteligent. Şi ce personalitate are! Mă-ntreb dac-or fi observat şi ceilalţi…”

Cum ce să-i faci?! Dă-i două palme şi spune-i de ce. Dacă are de comentat, mai dă-i două palme. Dacă urlă în troleu, dă-i peste bot. Dac-aruncă hârtii pe jos, arde-i câteva peste mâini. Ce dracu’, e intangibil copilul ăla? Şi trebuie să-l suport eu? E copilul tău şi n-ai decât să-l iubeşti, dar eu tot i-aş rupe gâtul. Şi m-ar distra s-aud cum se fragmentează oasele.

Şi, că veni vorba, ţi-aş rupe şi ţie gâtul când îi spun copilului să tacă şi să se uite pe unde calcă şi mă iei la rost. „Nu e copilul vinovat că e aglomerat!”… corect! Tu eşti vinovată că nu ştie să se poarte, vacă proastă. C-ar trebui să-l educi, nu să-mi spui mie să-mi iau maşină dacă nu-mi convine. Şi-ncearcă să-mi dai şi-o replică inteligentă data viitoare când îţi sugerez să-mi scrii ce-ai de spus, că mă enervează mugetele. De „Cum îţi permiţi să-mi vorbeşti aşa?!” sunt sătul.

2 Responses to “Vaca, boul în devenire şi troleibuzul”


  1. 1 Vanda Lizeh
    Martie 16, 2009 la 4:29 pm

    Sincer, foarte tare postul asta… sunt perfect de acord… am scris si eu ceva in genul asta. Te sustin 100%

  2. 2 RoleModelu
    Decembrie 15, 2009 la 12:04 pm

    Ah, da, RATB, dragostea mea :X Cate aventuri am eu de acolo… :X
    Bun asa, mi-a placut asta.


Lasă un răspuns

